Victrias Secret Fashion Show

ÅNGEST!!! Varför ser inte jag ut sådär.. Med äckligt perfekt jävla kropp!!! Det kan jag tala om.. Jag gillar maaat!!! =)

Nu är det bara nån timme kvar tills jag får gå hem... Inte över vägen, utan hem till mej!! Jag ska sova, sova, sova.... Förhoppningsvis finns det en tvättid åt mej imorgon.. Förhopningsvis finns det ork att träna... Just nu finns det ingen ork till nåt.. Å jag skulle fanimej säga nej om så självaste Johnny Depp låg i min säng!

Jag längtar till mamma.. Å alla andra fina som bor i hellhole! Tur jag ska dit snart.. Kaffe på DG är ett måste.. =)
Hoppas även att frisörskan har tid med mej... Det måste hon ha det är bara så!

Nu ska jag göra det sista här, å fortsätta prata skit med alla människor...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Victoria's Secret tittade jag på en gång...för länge sen...kände mig som en val utanför vattnet och beslöt mig för att aldrig plåga mig själv med där igen...nej...jag väljer att tro på Mika:
" Big girls, you are beautiful!"

2008-01-06 @ 21:48:09
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Mika är grym!!

2008-01-06 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0