Telefonsamtal

Jag skulle ringa min vän å säga att jag va redo... I andra änden va det dock inte min vän som svarade, det va en liten tjej...

-Hääjj Fiiia..
-Hmm hääjj...
-Ulf duschar... Han ringer sen..

Det tog mej en halv minut att fatta att jag faktiskt ringt rätt... Det va juh söta lilla Milla som svarade.. =)

Nu är jag lite snyggare än alla andra.. Å har ni tur så kanske jag lägger upp en bild på snygga mej sen... ;)

Nu inväntar jag min vän.. Sen sticker vi till liten Laura som fyller 2 hela år idag.. Vi ska pussas... Hon ska få en liten rosa tröja... Jag ska få kaffe.. Hoppas jag.. ;)

Sen ska jag ner å hejja lite.. Ge ett kvarglömt paket...

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0