Spännande Dag

Hahahaha.. Rubriken ljuger... Min dag har varit allt utom spännande.. Jag låg i soffan till halv tre.. SJUKT skönt!!!! Jag kände mej som en annan människa när jag väl gick upp.. Dom här två veckorna har vairt hemska.. Jag orkar inte med det... Det har jag klart för mej nu.. Grinig å sur har jag vart.. Så in i helvete oxå!! Men nu känns det mycket bättre.. Att veta att jag ska åka till världens bästa mamma å dom andra världsbästa i hellhole gör det hela så mycket bättre.. SAKNAR!!!!!!

Idag har jag trots att jag låg till halv tre lyckats tvätta fem maskiner och förflyttat mej till min sambo.. Där fick jag kaffe och datortid... Sweet..

J är förundrad över att jag inte är needy längre... Hahaha jag  har varit oneedy i två dagar bara baby.. Jag är snart needy igen ska du se... ;)

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0