Skräcködla

Imorse va det inte roligt att titta i spegeln.... Likblek med svarta ringar runt ögonen.. Det här med sömn verkar överskattat... Jag fick göra en djupdykning i sminkväskan... En ordentlig djupdykning... Jag brukar i vanliga fall använda bara mascara när jag går till jobbet.. Idag fick jag kleta på både det ena å det andra... Tänk er tokspackalad polsk hora.. Lite så känner jag mej... Men jag inbillar mej att jag ser lite pigg ut iaf.. Tack Gud för concealer... Döljer mörka ringar under ögonen mycket bra... Nämde jag att jag ser ut som ett troll i huvve? Jag duschade när jag vaknade, tydligen glömde jag att tvätta håret... Tur att det är nyfärgat så det inte syns att det är skitigt... =)

Jag måste nog styra till lite koffein tror jag.. Kropen skriker GE MEJ!!!


GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

"Tänk er tokspackalad polsk hora.. "

Passar väl bra på en sedelhora...eller?

2008-01-05 @ 11:52:40
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Hora är ett återkommande ord i min blogg.. =) Det kommer nog fler ska du se.. =)

2008-01-05 @ 11:56:45
Postat av: zantoo

fia.. hur kan man glömma tvätta håret????

2008-01-05 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0