Om Jag Faller

Tar du emot mej då?
Fast om du inte gör det så klarar jag mej nog rätt bra ändå...... =)


Jag stör ihjäl mej på J's text på msn.. Tur att den ändrades nu... Hahaha Jag kan störa ihjäl mej på små saker...

Är hos kära moster nu.. Inväntar ungarna sen ska vi feta i oss mat.. Mums.. Jag är döhungrig..

Det verkar fortfarande som att kvällens eventuella aktiviteter är på gång... Att jag har nån slags träningsvärk i benen får jag väl ignorera... Jag hade en idé angående det, men det va inte aktuellt.. Hahaha Bit ihop å kom igen då!!

Nu ska jag hjälpa lille moster att duka..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj då... vad kan det vara för aktiviteter då??? Hahahahahahahahahahahahahaha

2008-01-23 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0