Ointressant Blogg

Alltid när jag tänker ut fyndiga bloggar glömmer jag lika fort vad det va jag skulle blogga om.. Så även denna gång.. Så då blir det väl bara massa dravvel som vanligt..  Har inget av intresse att förmedla... Bara sovit å jobbat typ..

Lunchade faktiskt med Tess idag.. Indiskt såklart.. Vad annars.. =) Det är  juh så sjukt gott... Efter det stack vi upp till samno å drack kaffe.. Eller ja, jag gjorde iaf.. Tess hoppade över just den biten... Satt å snackade skit en stund innan det va dax att dra till jobbet... Tiden bara flög iväg... Fick se bilder på söta bäbisen... Genast började den biologiska klockan att ticka.. Ungefär så högt att alla kunde ha hört den.... Jag vill oxå ha en bäbis.. Däremot vill jag inte ha nån pappa... Det verkar ganska ologiskt... Så jag får nog vänta ett tag...

Nähä, nu är det stora grejjer på gång här på jobbet... Måste sticka..

GONE*


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag saknar dig så att det gör ont... Jag vill att du ska vara här och dricka kaffe och snacka skit...

2008-01-16 @ 18:54:38
Postat av: zantoo

Biologisk klocka? har du en sån? de låter skrämmande!!!!

2008-01-23 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0