Nykär

Jag är juh alltid kär i Star.. Men just idag är jag nykär... ;) Anledningen är enkel.. Toksnygg pressbild...

Sitter på jobbet å glor typ... Spännande värre.. Å om ens tund ska jag försöka ta mej hem i blåsten.. Stackars mej om jag blåser bort..  Tur att jag har blivit lovad att bli hämtad.... =)

Min nya säng är tokskön å jag spenderar gärna massa tid i den... En tv där inne så skulle jag aldrig behöva å upp...
Bara lite finlir kvar nu... Smågrejjer som en lampa... Å en hylla kanske... Planerna är många...

Ringde min hyresvärd idag å undrade lite om renovering.. Stackaren blev helt förstörd å undrade om jag kunde återkomma i mitten på februari. Klart jag kan.. Jag är juh snäll..  Tydligen va inte jag den enda som ville ha renoverat...

I övrigt verkar det som om det blir hellhole i helgen.... Igen.. Lille daddi är sjuk å kanske inte kommer å hälsar på mej lördag å det är faktiskt så att jag har kläder där som jag lixom behöver... Tur att min fina tjej ska hit imorgon så jag kan åka med henne hem om det nu skulle bli så.... Andra har kärleksförklaringar till sina pojkvänner eller män.. Jag har kärleksförklaringar till henne.... Hon är den finaste jag har å jag älskar henne å hennes familj massor... När jag säger att jag ska hem så undrar människor om jag ska till henne.. Är jag där så mycket.. ;)

Nu är det dax för sista rycket här....

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Å vi älskar dej precis lika mycket... Å vill verkligen ha dej här jämt!!!!!

2008-02-01 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0