Ny Säng

Jaahaa da.. Utan att blinka drog jag kortet när kassörskan sa 4673 kronor tack.... Ut kom jag med min nya säng, som är grymt skön å redan invigd.. ;) Jag hörde inga större klagomäl, så jag antar att det va ett bra köp....

Mindre nöjd va jag imorse när jag blev väckt å det snöade.. Men jag va rätt trevlig ändå va? Eller? Lyckades såklart somna om.... 5 är inte min uppstigningstid... Sov nog till nio eller nåt iaf... =)

Nu är jag hos moster å ska feta i mej mat... Har varit på både Willys å rusta... Så nu har jag nog kryssat av allt på min att handla lista... Bra av mej...

Efter matintag ska jag nog dra mej hemåt å städa klart... Skulle behöva tvätta oxå.. Men det får bli ett senare projekt... Å förresten, om nån har nåt roligare förslag än att städa så vore jag tacksam ...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jess

Vilken jävla tur du har då... Men det är du värd, mitt hjärta...

2008-01-30 @ 15:23:44
Postat av: bali

om jag hittar lämplig buss slutar två och ska vara på kalaset klockan sju...när går det bussar?

2008-01-31 @ 11:46:34
URL: http://bali.blogg.se
Postat av: Cissi

jag hade nog faktiskt grinat över den summan :P

2008-02-01 @ 08:44:26
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0