Malmö Vs Karlstad

Serious, killen är galen... =) Jag har inget att säga till om vad det verkar... Han ska ha mej å så va det bara.. Nu är inte jag helt övertygad om det.. Man kan inte HA mej.. Man får låna.. STOR skillnad!!! Jag har fått beskrivet för mej vad han vill göra med mej... OJOJOJ inget för barnaöron det inte.. Inte för mina heller.. Jag blev alldeles generad.. Å det är inte min grej riktigt.... Så om han får som han vill så sätter han sej i bilen snart å kommer upp å utför dessa utlovade grejjer.. Jag blev nervös as hell å ville prata bort det.. Det gick IKKE!!! Hur kan han veta vad jag gillar... Efter en sekund typ... Nää, det här verkar inte klokt...

Sambo har övergett mej för pojkvän å jag va tvungen att få ur mej det här.. Så bloggen it was!! Nu ska jag däremot sova å försöka att inte drömma om allt det där han vill göra med mej... Sådär får man inte säga när jag är needy... GAH!!

Sängen va det ja..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

oi...det är nästan så att jag börjar drömma om vad han möjligen vill göra med dig...fan vad pervers det lät...Äsh, skitsamman.

2008-01-06 @ 16:25:13
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0