Lite Senare

Nu när jag har fått i mej koffein iaf så är inte allt lika jobbigt längre.. Trots lite gnäll å så...
Jävla J har övergett mej så jag kan inte bitcha åt den apan... Fan va människan ska få när den återkommer.. ;p Nää, nu ljög jag.. Den människan är juh bland det bästa jag har.. ;) Finns väl ingen jag pratar med så mycket.. Inte ens pippi, å det är juh nästan konstigt...

Nu är klockan snart hemgång å man kan säga att jag längtar...

Nejmen vet ni.. Jag slog till å tränade idag.. Å hejja vad jag förmodligen kommer ha träningsvärk imorgon.. Men då är det lixom nya tag som gäller.. Jävla minihitler.. =)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag då? jag är ju bra ..

2008-01-06 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0