Lättretlig

Min mjölk på jobebt är uppdrucken.. Å inte fan av mej! Jag blev hysterisk... J sa, men lilla gumman gå å köp ny.. Jamen, det är juh inte det som är grejjen.. Det är juh MIN mjölk!!! Jag ska gå å köpa ny.. Men tänk om vi inte skulle ha gått ut.. Då hade jag blivit knäpp.. Möjligen att jag överreagerar lite nu.. Sen i måndagsnatt har jag nu varken nikotin eller koffein i mej... Det är skitjobbigt, å jag blir tvärgrinig.. Å tjutig som fan.. Grina säkert fyra gånger till Ronja igår... Hoppas det går över snart..
Nu går jag å köper mjölk!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Har du fått för dig att koffein är onyttig? Pff...det där vägrar jag att tro på!

2008-01-02 @ 17:48:54
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0