Idioti

Jag tackade nej till fem dagars snusk! Precis just nu undrar jag om jag inte är riktigt klok.... Å andra sidan är jag ganska säker på att jag å den andra människan inte skulle hålla sams i fem dagar.. Herregud, vi kan juh inte lyckas med det fem minuter på msn... Fem dagar verkar ganska omöjligt... Men det kan jag juh inte veta eftersom jag sa NEJ!!!!

I övrigt har jag pussats massa, gosat massa, å lyssnat på en unge som skriker BIIIA åt mej om jag inte är i samma rum... Jag glider på moln av lycka när jag träffar dessa människor jag saknat så länge... Kärlek!!!

Nu ska jag glo på tv å göra ingenting.. Det är jag värd!!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon hoppas du får en bra dag!

2008-01-10 @ 07:57:34
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0