I Don't Really Want It

Nääääää, det vill jag inte!!!!

Nu har jag lugnat ner mej efter sista inlägget... Förklaringen löd; "Jamen gumman, det va juh inte jag som skrev... Jag har juh aldrig skrivit så förrut.." Sant visserligen, men jag tror inte att jag köper den... Vi får se...

Idag har dagen spenderats i sporthallen..Innebandy för hela slanten... Me like... Bästaste sällskapet såklart... Å Pippi kom, å det va kul.. <3

Igår va jag  på 50års fest..Br jag inte disk så hade jag en unge på armen.. Men jag klagar inte.. Efter kalajset drog jag å brorsan å hämtade Bobby (vovve) hos DH... Fina DH som jag inte sett på en evighet..... Sen åkte vi till min andra familj å glodde på film.. Mys såklart... När jag kom hem gick jag i däck nästan på en gång.. Tröttis da...

Nu sitter jag med datorn i knät å ser på tv med ena ögat, surfar med andra å så mår jag lite illa för jag fetade i mej en halv pizza...

Imorgon sticker jag nog hem å grejjar lite inför inköp av diverse grejjer....

Saker å ting skrämmer mej lite för nuvarande... Jag är livrädd... NEJ, jag vill inte prat om det.. Jag fixar det själv!!!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Är du skraj?!

2008-01-27 @ 22:37:01
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Aaa.. Lite.. Men det går över...

2008-01-27 @ 22:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0