HockeyGubbar & Horstövlar

Gårdagen började med att klockan ringde toktidigt... 04.45 för va vara exakt... Den fick ringa länge för jag fattade inte vad det va som lät...  I  tre sekunder undrade jag om jag skulle skita i att gå upp... Sen gick jag in i duschen.. Kaffe blev påsatt å jag tyrde till ett ansikte... Av nån anledning har flera minuter försvunnit för mej på morgonen... Å jag fick springa till bussen.. I horstövlarna! Jag hade glömt hur ont i fötterna jag får av dom... Men jag hann å det är huvudsaken.. =) Två timmars bussresa senare hade jag nått mitt mål för dagen... I'm back i Hellhole...

Pappa fyllde 50... Mamma yrade mest runt när jag kom... Stressa stressa stressa.... Jag stressa fan inget.. Jag pimplade mest kaffe å försökte hålla mej vaken... Framåt fem kom gubbarna.. Det blev stor kramen å jag charmade till mej lite massage.... Sjukt skönt... Moster å morbror kom oxå.. Å en gammal arbetskamrat till mamma.. Så kul så.. Vi svullade mat å fikade massa.... Vid åtta fick jag nog å drog... Jag å brorsan drog ner till fina älskade Jess.. Där va det iaf två ungar vakna.. Va in å tittade på små fina som sov.. Jaa, å Sixten va juh där oxå... Busiga lilla Sixten.. =) 

När jag väl va hemma så pratade jag med J till mitt i natten... Man skulle kunna tro att jag efter föregående natts tre timmars sömn så skulle jag däcka... IKKE! Framåt två eller så somnade jag....

Nu är det en ny dag på gång... Den verkar bli stressig... Å helst av allt vill jag åka till min andra familj!!!!


Men men.. Om jag skulle ta å gå upp nu kanske...


GONE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0