Here She Comes.. There She Goes...

Det känns som om jag bor i min väska.. Men jag får väl skylla mej som envisas med att åka till hellhole i tid å otid.. Men det går juh inte att låta bli... Efter den här resan på fredag dock så räcker det... Jag kan inte hålla på såhär.. När jag har varit där så är jag helt slut när jag kommer hem.. Skulle utan problem kunna sova bort en hel dag... Jag glömmer tydligen bort att sova när jag är där.. Men även det är självförvållat... Nog om det.. Jag är hemma nu i nåra dagar iaf.

Om det blir som det blev sagt blir det ligga av imorgon.. Men jag litar inte på människan så vi får se hur det blir med den saken... Blir det så blir det... Jag utlovade saker som jag antagligen glömt bort hur man gör.. Men men...

Å hejja! Idag har jag tränat.. Körde ben så imorgon kan jag väl inte gå.. =) Vill man vara fin får man lida pin... ;)

Hmm... Har stora planer för min lägenheten.. Så stora att man kan tro att jag blir miljonär på fredag när lönen kommer... Så är dock inte fallet.. Men lite ska jag nog kunna styra till... Hoppas jag... 

Nähä, nu ska jag göra sista rycket, sen ska jag ta mej igenom den berömda tunneln.. Å det kommer gå finfint... 

GONE*
 

Kommentarer
Postat av: Sonia

Tränningsvärk...ojojoj...hur ska det gå imorgonkväll då?

2008-01-22 @ 22:25:50
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Hahahaha Vi får se hur det går ikväll.. =)

2008-01-23 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0