Gullegull

"Alltid lika vacker.. Skiner upp min vardag med ditt leende.." Om inte den grabben vill ligga så vet jag inte vad han vill.. Inte gullar man så bara för att va? Jag har svårt å tro det iaf... ;p
Nu tänker jag inte ligga med honom whatsoever.. Been there done that... Inge illa menat men det kan få konsekvenser jag inte har lust att deala med... Så är det med det!

Inte riktigt 4 timmar kvar tills jag får gå hem i snöovädret... Hur faan kan jag va så dum att jag tog joggingskor idag?? Jag va nog inte vaken imorse vad det verkar... Allram hade passat så mycket bättre idag... Allram är mina luddiga vinterstövlar.. Grymt sköna.. Blir nog dom imorgon.. =)

När man dravvlar såhär som jag i bloggen flera gånger om dan har man inte mycket vettigt att äsga.. Det har juh inte hänt nåt.. Jag har inte varit ute på krogen å ställt till med skandaler.. Jag har inte gulligullat med "fel" kille.. Jag har varit skitjävlatråkig hur länge som helst... Å inte tänker jag göra nåt åt det heller.. Jag ska vara som nån slags kärring å bara jobba eller grejja hemma! PensionärsFihja kan ni kalla mej hädanefter!

Snart ska jag ta mitt pick å pack  å förflytta mej hemåt.. Till mamma alltså.. Jag ska deala till mej en tid hos min frisör.. För nu vill jag inte va gulhårig längre!! Jag ska även gulla med nya tillskottet i min "familj".. Lilla Sixten.. Han är säkert jättesöt...

GONE*

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, sixten va det ja. Och fråga gärna vem som kom med det förslaget. oui ha
oui ha. I'm the best. Ja, som du vet så är jag väldigt bra på att få till saker.......

2008-01-05 @ 21:32:05
Postat av: Fihja

Hahaha kan det ha varit du kanske ;) Hmm.. Bra å bra... Jag vet inte om jag håller med.. ;p

2008-01-05 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0