Got What I Wanted

Tro det eller ej  människan dök upp å aktiviteter utfördes... Med diverse skrattanfall å nån kramp... Men äsch, det får man juh räkna med.. Iaf med mej.. Jag är lagom störd... Efter utförda aktiviteter så förflyttade jag mej till soffan.. Jag borde köpa en ny säng... Jag dog av skratt när sängen började gnissla... HAHAHA Jaa, alltså ajg flyttade mej inte till soffan för att sängen gnisslade, utan för att det va trångt å varmt... ;p

Idag har jag redan tränat..Axelpass idag.. Å lite mage.. Skönt när det är klart..

Nu fördriver jag tiden hos min sambo med att dricka kaffe.. Ska gå å hämta en bok åt fröken.... Sen hem å duscha å kanske äta nåt eventuellt... Jobba ska jag göra oxå.. 19.30 till 23 så det är bara ett pyttepass... Men det suger att J kanske inte ska hålla mej sällskap! Helt mongoliserat!!!

Jahapp, det va allt jag hade att säga för stunden..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

själv gick jag 3 kilometer igår och har ont i hela kroppen...det säger väl en del om hur tränade jag är!det ända jag tyrännat på ett halvt år är fingrarna som gör Push ups vid tangentebordet!

2008-01-24 @ 12:56:54
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Hahaha det blir bättre... ;)

2008-01-24 @ 13:40:08
Postat av: zantoo

HÖRRU!! duger det inte med mitt sällskap?? =)

2008-01-24 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0