Going Home Today

Ska bli skönt faktiskt... Borta bra, hemma bäst... Stora planer på gång i mitt hem nu va det verkar.. Ut med det gamla in med det nya... Jag skänker bort grejjer till höger å vänster.. =)

50års festen är avklarad... Vad ska jag säga om den.. Jag å liten satt på mitt rum som två fån med varsinn dator.. Så sociala va vi... Jag va trött som ett as å inte alls social... Inte ens vinet va gott... Å då är det skumt... Hällde tillåmed ut ett halvt glas.. Ganska skönt när folket försvann...

Annars har jag mest varit hos Jess såklart.. Min värld skulle gå under om jag inte fick va där... *KÄRLEK* Jag har pussats med ungarna å druckit kaffe med mamman å pappan...

Idag är det hemfärd... Efter lite mat hos mamma å fika hos moster så bär det av... Liten Laura ska firas... Igen... 

Nää nu måste jag hitta  peppen för städ å rensning hemma... Nu ska det bli fiiint!!!!!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Bali

Vad bortskänkes? Jag e nog sugen på något

2008-01-21 @ 14:41:56
URL: http://bali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0