Borttappade Hjärnceller?

(Jag ber om ursäkt för mitt fruktansvärda språk redan nu)

Jag hade inte tänkt att blogga idag... Jag har ändrat mej efter den här fantastiska msnkonversation som jag precis har haft...
 Seriöst, försvann alla hjärnceller i takt med att ölen rann ner eller?
Bara för att vi låg lite häromdagen ger det INTE dej rätten att kalla mej fitta å luder.. Det ger dej heller inte rätten att efter två sekunder ändra dej å kalla mej gumman! Å det ger dej absolut inte rätten att fråga mej om vi kanske kan ligga lite när jag kommer hem!
NEJ jag är inte kåt!!
NEJ jag vill inte suga din kuk!!!
NEJ så fan heller att jag vill att du ska klämma på mina tuttar!!! 
LÅT MEJ VA!!!!
Bara för att du är full så kan du inte säga vad du vill... Imorgon är du bakis å jag kommer va pigg.. You can bet your ass på att jag så gladeligen ska återberätta storyn för dej.... Hey, jag kan länka dej hit oxå om du vill!!!
Förbannade människa till att reta upp mej!!!!

Det va bara det jag ville få ur mej... Storyn om resan hit å middagen kanske ni får imorgon.. (eller senare idag)

GONE*

Kommentarer
Postat av: celine

hej
ussh , vissa tappar kontrollen när de är fulla
så lugna ner dig och glöm den dagen
ha det så bra nu , kram

2008-01-26 @ 01:41:55
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Hanna

ge han en rak höger.

2008-01-26 @ 09:29:38
Postat av: Sonia

Håller med Hanna och tillägger gärna en vänsterkrok!(minst)

2008-01-26 @ 10:16:18
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com
Postat av: Fihja

Et litet frispel inatt bara... =) Jag funderade även på en välplacerad spark...

2008-01-26 @ 10:17:56
Postat av: Tåbbe

Den här gången är iaf jag HELT oskyldig :D

2008-01-26 @ 19:37:50
Postat av: Twin

Upplys herrn om att bara för att du gav honom ett mercyfuck betyder inte det att han ska vara sur för att du är så bra att han vill ha mer när du inte har lust ! Tänk liksom på vad han heter :P

Vi skjuter honom!

Loveh

2008-01-27 @ 07:58:10
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0