Älskade "Familj"

Jag har spenderat i stort sett hela helgen med min andra familj... Tiden har gått på tok för fort å jag vill absolut inte åka hem!! Vi har pysslat med både det ena å det andra....

*Städat lite..
*Druckit massa kaffe...
*Umgåtts med diverse....
*Sett innebandy...
*Klippt å färgat håret...
*Busat med Sixten...
*Ätit som fan.. (Känns det som)

Å bara tyckt om varandra.. Det är med en jävla klump i magen jag åker ifrån dom imorgon... Tur att jag snart är tillbaka igen... *KÄRLEK*

Jag har även umgåtts med min kusins fru (som jag gör reklam för  inlägget nedanför) vi drack smaskens kaffe på DG's, åt god mat i grythyttan.... Å det är inte tokigt att umgås med henne heller vill jag lova... =)

Jag sticker alltså hem imorgon... Men återkommer redan på torsdag.. Tidigt som faan.. Hjälpa mamma å så lite inför kalaset.. Eller kalasena om man sk ava noga.. Ett på torsdag å ett på lördag.. Här slåt vi på stort minsann...

I övrigt skriker bekräftelsehoran så jag blir nog knäpp snart... Jag är inte så himla needy... Vill mest ha upmärksamhet... Ska se vad jag kan göra åt det imorgon.. ;)

Nu ska jag gulla med J.. (Nej, han stillar inte bekräftelsehoran) Sen ska jag sova!!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag tycker att Jess borde träna Sixten att skälla varje gång man nämner "Fia"...typ:
"idag kommer Fia"
"Voofff, vofff VOFFF!"

2008-01-14 @ 12:02:10
URL: http://soniadoestudio2000.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0