Vaddå?

Vad som händer? Det undrar jag med.. Inte mycket vad det verkar.. Flänger mest hit å dit tycker jag.... Mycket Hällefors blir det..... Klipp å färg står på schemat idag. Jag ska bli snyggo... Ska juh på fest imorgon är det tänkt.... Kan bli kul.. Mycket roliga människor tror jag på... ;) Är egentligen två fester.. Men den andra har jag ingen lust att gå på.. Vilket ställer till så jag å en av dom bäsa inte kommer festa.. Men det kasnke är bäst.. Flyger juh bara glas då.. Faaan va störd jag blir när jag är fulll... Kan jag skylla på mycket jobb, lite sömn å mycket träning? För just då va det så... Nu är det betydligt lugnare... Så då kanske det kan bli bra =)

Idag pallrade jag upp min platta röv kvart över jävla sex... Verkar inte klokt när man är ledig.. Men men, vad gör man inte för lite sällskap.. ;) Å inte vilket sällskap som helst vill jag lova.. =) Har varit i Grythyttan på kaffe *2... Först hos Fredrik sen på kringlan.. Frukost där är såååå gott.. =) Men det va länge sen å nu börjar jag bli hungrig igen.... ;)

Igår satte jag mej på tåget 16.41.. 18.15 va jaag framme.. Efter ett byte i Kristinehamn... Där nerverna låg utanpå en stund... Jävla bommar till att gå ner när jag ska gå över.. Men tåget stod kvar.. TUR!! =) Snälla mamma hämtade mej.. HAndla sen hemfärd.. Bara slappa å ta det lugnt... Så skönt så...

Ofta jag har mycket att skriva här.. Jag surfar vidare...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är ju alltid ett snyggo ju!!!

2007-09-08 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0