Unforgiven

Det krävs ibland väldigt lite för att göra mej glad.... Idag va det lycka när jag åkte bil å  sjöng Metallica lite för högt.... Det är min å brorsans grej.. Det är bara så.. Visserligen ska det ske i en saab å på Kopparbergsvägen.. Men det funkade även utmärkt i en golf på vägen till mamma... =) Å på tal om Kopparberg har jag idag varit i Bångbros Folkets jävla hus.. Å nej, jag skämtar inte.. Det har verkligen hänt... Det va inte helt frivilligt kan jag uplysa om.... Man kan kalla det en form av kidnappning om man vill... Brorsan va chaufför på en av väldens roligast å brändaste människor å jag skulle tydligen va med.. Å så blev det juh uppenbarligen... I Bångbros Folkets jävla hus spelade nationalteatern... Kunde ha vart kul å sett... Men ikke.... Jag blev pussad på oxå.. Människan tog sikte på munnen, jag va tvärsnabb å vände kinden till... Man får inte pussa på mej hur som helst minsann.. Aja, nu är jag hemma iaf.. Å klockan är mitt i natten.. I vanliga fall har jag sovit i flera timmar nu...

Dagen i övrigt har spenderats på följand sätt:
*07.26 uppstignig (Natten har spenderats trängandes i en säng med ett barn tvärs över mej)
*Frukost
*Datapsyk en stund (Msn, facebook, lunar, veckorevyn, aftonbladet, nwt, blablabla)
*Duschen
*Smink å hår
*Kaffe (Snabbt som tusan på stående fot)
*Upphämtning
*Avstigning  Filipstad, destination marken
*Gå, trängas, knuffas, ilska mej
*Kvantum (Kaffe även där)
*Hem
*Mat
*Upphämtning
*Avstigning  Hedgårdarna.... Å nu ska ni får höra, tro det eller ej... Jess å jag delade på en vinflaska.. Daniel drack nåra öl å vi söla skit som fan. Fredrik va med men han körde minsann bil å vill inte alls dricka...
*Pappa hämtar
*Hemma.. .
*Hemma i 2 sekunder, upphämtad igen å resten vet ni....

Imorgon (eller senare idag om ni hellre vill det) ska jag äta nåt jag inte ätit på flera jävla år.. Nämligen kolbulle... Fatta va gott det ska bli lixom.... Å va besviken jag ska bli om det inte smakar som det gjorde när jag va liten... Men det måste det väl göra va???
Nu borde jag nog sova.. Dejten är bestämd till ett typ å jag tänker inte va ett lik då... Jag måste självklart va snyggo!! =)

Natti då..

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0