Tjutig

Jahaaa då.. Så tjutig så.. Slår aldrig fel... Varje gång jag är sjuk så blir jag tjutig.. Jag skulle kunna tjuta åt allt... Som tur är så kan jag även behärska mej.. Kan juh inte gärna gå på stan å tjuta... Men hemma minsann, där flödar tårarna fritt... Åt precis allt.. Tjuter med dom i Idol fastän jag tycker dom är puckon.. Tjuter åt desperate housewifes, stackars hon som är på smällen.. Greys anatomy igår.. Hejja dubbelavsnitt.. Det är till å med så illa att jag tjuter åt våra bästa år, å då mina damer å herrar är det jävligt illa.. Som tur är så är jag på bättringsvägen, för nu får det va sluttjutet! Så det så...

I övrigt är jag stört sugen på varm choklad.. Vilket jag inte tänker dricka eftersom jag varken känner lukt å smak... Å hur kul är det då? Nää, just det.. INGE kul!! =( Satan så synd det är om mej... Vill faktiskt tala om att trots sjukdom så sitter jag minsann på jobbet å gör mina 10.5 timmar å håller min käft... Hahahaha nu ljög jag, för håller min käft gör jag väl verkligen inte.. =)

Igår va jag hos moster å skulle lämna en grej... På ryktes vägar hade jag fått höra va det lagades för mat... Min favvo såklart... Jag smaska å åt.. Men hur jävla gott va det när det inte smaka nåt? Då blev jag nästan tjutig... Men jag höll inne med tårarna.. Just då...

Om det har hänt nå kul? Njaa.. Dåligt med det... Eller lite kul va det idag när jag beklagade mej för Uffe å påstod att jag minsann höll på att dö... Svaret jag fick va; Vi måste ligga innan du dör.. Jaha, så när vi har gjort det så kan jag dö lixom? Hygglo.. ;p Mer kul än så är det inte i mitt liv.. Möjligen att jag kan återkomma efter nästa helg... När det har vart porrmässa... Det kan bli kul.. I år har jag dock inte bjudit in massa folk.. Känner att jag inte riktigt orkar det... Inte nu iaf...

Äähh, jag orkar inte skriva mer.. Dessutom ska vi nog ut på matjakt snart...

GONE*

Alltså jag bara måste göra ett tillägg...
Idag snokade jag på luderstorm... Helt plötsligt fick jag upp en sida som va som en spark i magen.. Eller den värsta käftsmäll du kan få... Jag trodde helt ärligt att människan i fråga va död.. På riktigt alltså.. Men nej, där va h*n... HELT jävla sjukt.. Jag har inte hämtat mej från chocken än.. Har varit tvungen att kolla på sidan 1000... Usch va jobbigt det blev... =(

Min näsa är helt genomtäppt.. Jag kan inte andas.. Å jag snålar satan på nässprejen eftersom jag glömde min andra hemma.. Å jag vill gärna att Twin ska få sova å inte lyssna på mitt snarkande... På tal om nåt annat lixom.. Jag undrar om det inte är bäst att jag förtränger att jag såg den där sidan.. Jag försöker... Nu ska jag pyssla med det sista.. Sen sticker jag över gatan...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin

ska du på porrmässa ska du få handla åt mig :P

2007-09-20 @ 17:52:31
Postat av: bali

Du ska inte va tjutig, ring din vän i filipstad så muntrar ja upp eller oxå tjuter du mera haha...nu skulle ja kunna börja tjuta för ja ska diska:(

2007-09-20 @ 18:42:19
URL: http://bali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0