Live And Let Die

I lördags frispelade jag å min vän efter krogkvällen.... Frispelet kom av att nån inte svarade på sms.. Vi blev tvärilska å gick å svor över det faktumet att människan va nog bra blåst..... Ett förklarande sms morgonen efter gjorde oss glada.. Mej iaf.. Man blir förlåten när man vaknar i en fyllecell.. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Det måste ha vart det roligste på länge.. =)

Annars händer det inte så fantastiskt mycket.. jag jobbar lite då å då.. Ber små böner om hockey på lördag.. å funderar på vad jag ska dricka.. Det ska nämligen porras... Å med porras menar jag att vi ska gå på erotikmässa. Om det blir nå porr efter det återstår att se.... Blir nog inge eftersom jag inte kommer ha min lägenhet för mej själv.. Å bortamatcher är så jobbiga eftersom man måste smyga ut så förbannat tyst morgonen efter....

Idag tycker twin att vi ska träna.. jag tycker njae... en annan dag..,. jag är inte ens lite träningssugen... inte ens yttepyttelite. Mycket märkligt då jag faktiskt har saknat träningen... Jag har skiter faktiskt i det idag!

Min tjej som jag tydligen har varit gift med i 100 år börjar säga åt mej att göra saker.. BLAHA! Jag tar ut skilsmässa....

Jag terroriserar även min fru med Färjestad låten : På den sköld du klär.. Jag älskar den å blir helt hockeykåt.. Hon undrar om jag är dum i huvudet å vill inte alls lyssna på den.. Skiter väl jag i.. =)

Undrar om jag ska ta min platta röv å dra hem.. Äta frukost å duscha vore kul... Så får det bli! =)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin

Ditt svin, den där låten har fastnat i min skalle. Du förstör mig :P

2007-09-25 @ 13:35:23
Postat av: Jessica

och vem anser du dig vara gift med????????

2007-09-25 @ 18:20:28
Postat av: Örebros seriösa krog elit

Inget att hetsa upp sig över det men iofs skulle jag med bli grinig om snuten blåste mig på L.... Ha ha ha

2007-10-01 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0