Kissnödig å lite allt möjligt...

Jag är här igen... I Hällefors alltså.. Å nej, jag har inte flyttat hit.. Å jag kommer aldrig göra det.... Igår upplevde jag den tråkigast dagen hittills.....  Jag trodde jag skulle dö... Kanske inte så illa, men inte långt undan iaf..... 

I torsdags åkte jag hit.. Med tåg denna gången.. Måste juh variera mej.. ;) Mamma mötte upp på stationen... Då va jag så kissnödig att jag trodde at jag skulle gå sönder.. Som en käftsmäll sa mamma vi ska handla... Hell no tänkte jag å började mummla om att hon minsann kunde handla nån annan gång.... Men ikkke! Så jag gick väl där på det där förbannade ICA å försökte skynda på det hela... Försök med det med en människa som ska jämföa alla priser..... Det gick sådär... Efter tjugo minuter va vi väl klara... Då kom nästa käftsmäll "Vägen är avstängd så vi måste åka grusvägen" DÖD åt vägverket!!!! Klara väl av det oxå.. Väl hemma på toa va det fann skönare att kissa än att knulla.. Ni kan juh gissa hur kissnödig jag va... Moster skrattade lagom åt mej som steppade in å i ren desperation slet av mej byxorna nån gång redan på grusgången.... Tur att vi har en toa direkt innanför dörren typ. =) Sen surfade jag lite, såg lite tv, drack lite kaffe och soooov....

Fredag.. Upp klockan sex... Göra mej snyggo å sen ner till min favvofamilj... Lämna ungarna på dagis å sen ner till Fredrik.. Kaffe å prat.. Efter det va det guldkringlan som gällde.. Frukost!!!!!! Satan i gatan va gott det va!! Goodie... =)
Hem till Hedgårdarna (Jaa, jag säger hem.. Det är juh mitt andra hem när jag är här) Jess va duktig å läste lite å jag tjatade mest om mat.. Till slut fick jag som ville å vi stack till Hammarn.. =) Sen hände nog inte så mycket vad jag kan komma ihåg.. Åkte nog till mamma antar jag.... Surfa, titta på tv blablabla....

Lördag.The Big day lixom...  Försökte sova länge.... Gick ganska bra...  Äna till nio eller nåt sov jag.... Frukost å så...Smink å tjejgrejjer å tjafs... Daniel hämtade mej strax efter halv elva..... Ner å drack kaffe hos familjen (Eller gjorde jag inte det?) Sen förstår ni va de dax för den årliga marken här.... Wiiiiie.... Grymt spännnade..... Eller inte... Det tar lixom tio minnuter å gå igenm, å det bara för att det är folk överallt... Köpte godis å munkar.... Kolla när ungrna åkte karusell.. Sen åkte jag hem petade i mej lite mat å gjore mej apsnyggo.... (Tycker jag själv alltså) Skulle va duktig å begränsa  mitt alkoholintag hade jag bestämt mej för.... Hällde duktigt upp 3.5 dl spri i min imsdalflaska, tog mina 4 cider å drog ner till Pilli.... Det första jag gjorde va att spilla ut en halv cider över hennes fina duk.... =( Sen drack å drack å drack vi... (Vi började klockan 4 kan jag informera) Framåt åtta, nio fick jag snällt ringa min syster å tala om att hon minsann fick komma ner med restn av spriten för jag hade tryckt i mej hela imsdalsflaskan... Å då hade vi inte ens kommit till den riktiga festen.... =( Så det gjorde hon.... Lucky me... Där fick jag för begränsat intag....  Jag tryckte alltså i mej hela halvlitern mina 4 cider å rom å cola som snälla Malin bjöd på.... Jg tyckte själv att jag inte va så full.... Frågan är juh vad andra tyckte.... ;p Iofs bryr jag mej inte.. =) Landade i sängen, min egen alltså, runt halv fyra.. Min plan va att snärja en stackars lastbilschaufför.. Han är sååå söt, å jag är uppenbarligen svag för lastbilschaufförer.. Det har visat sej mer än en gång... ;) Men aaahh, jag visade mej inte ens på den festen... Hahahahaha..... Sandra  jag va osams i vanlig ordning.. Men vi kan inte va osams så vi blev sams på söndan nån gång när jag behagade att svara.....

Söndag... Vaknade runt halv tio å va övertygad om att jag antaligen va döende med svår ångest... Insåg efter jag känt efter att jag inte ens va lite dålig, å ångest fanns inte ens.... What the fuck lixom! Jag blir juh alltid cpdålig... Gissa om det va skönt å vakna, gå upp, duscha å orka göra saker.... =) Va ner en sväng på marken igen... Sen till ett fanatstiskt ställe som heter Billiga Niklas.. Som ett miniullared typ...Å hela Hällefors älskart! ;p Sen va jag till moster en sväng å hälsade på min kusin med barn som va här från Borlänge... Det va kul.. =) Sen hem å käka pizza som jag redandagen innan bestämt att jag skulle äta i mitt bakfulla tillstånd.. Men men, det funka juh lika bra att äta i  mitt friska tillstånd oxå... =) när syrran skulle åka hem liftade jag med ner till Hällefors å kollade när ungana tränade fotboll... Sen åkte jag med Jessica till såga å kolla när grabarna va duktiga å grymt skitiga...Träffade DH som jag inte sett på flera månader... Det va kul... =) Sen drog vi hem å badade ungarna å dom stora grabbarna skita ner sej lite till.. Hoppas att dom oxå badade sen... ;) När dom små va rena skjutade Jess hem mej å jag däckade relativt fort....

Måndag... Tråkigaste jävla pissdagen ever.... Blaha!!!!! Gjorde absolut inget mer än att glo på tv å surfa...  Svårt tråkigt... Tur att Jess är hemma resten av veckan.... Jag ska va där från sju till fyra... MINST!!!!! Jag kommer att bli knäpp om jag inte får se andra människor än mamma å pappa... Dom är helt okej.. MEn jag måste ha mer människor....

Tisdag..... Idag har iaf min Ulf varit här å druckit kaffe med mej... =) Nu sitter jag mest på att mamma å pappa komemer hem så jag får åka till Jess.... Hur det här ska gå när jag åker till Karlstad är mycket okart!!!! Svår abstinens antar jag.. Tur att hon läser på uni så jag kan åka dit ifall det krisar.... ;) Nähä, nu ska jag grejja lite innan La Familia kommer hem....

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0