Helt Seriöst

Så vet jag inte hur jag ska klara mej utan min "familj" när jag åker hem på tisdag.. Jag kommer dö... Nu lixom slog det mej som en käftsmäll med utslagna tänder att jag inte kommer träffa dom varje dag.... Det går aldrig.... Vem ska säga "Lolla Via" till mej? Eller ge mej gonatt eller hejdå puss? Vem ska jag slänga käft med? Vem ska jag vila med efter maten? HUR ska jag klara mej????? Jag är nog snart tillbaka.. Klart jag har twin som jag saknar massa.. Men hon har inte dom goa ungarna.. Men hon är inte Jess eller Daniel helt enkelt! Fast hon duger lika bra ändå... =)


Det händer inte allt för mycket i mitt liv.... Inget alls faktiskt.. Nån utflykt hit å dit typ... Ska ta mej hem till veckan som sagt.. Kan va på tiden kanske..Vet juh att allt blir bra bara jag varit hemma ett tag... Å med hemma menar jag hos Twin.... ;)

Snart är det hockeycup.. Får jag ledigt ska jag bo i ishallen.... =) Hockey är min absoluta favoritsport.. Å jag kan sitta timtals å bara titta.. Å hejja å gapa.. Snart börjar elitserien. *Lycka* Guldet ska hem nu.. Å med hem menar jag till Karlstad... Vill juh stå på torget i vår skrika mej hes.... Måste köpa ny matchtröja... Min har fel färg lixom.. Nån som vill ge mej en?

Jag har lixom inget att skriva om..... Inget jag vill dela med mej av.... Inget som ingen redan vet...

Eller joo, det är juh söndag idag.. Söndagskänslan ni vet... Å joo då, den infann sej allt... Den stillades lite när ja vilade efter maten med hon den där bästa.... Men nuuuuu då????  Jag kryper ur mitt eget skinn... Hade jag varit clever hade jag väl åkt hem.. Chansen fanns juh faktiskt.. Å hade jag gjort det hade jag fått kopplat på charmenå lurat med människan in hos mej... ;) Men nu va jag inte clever.. Inte ens lite... Blaha!

Jag skiter i det här nu.. Blir juh bara deppo för tusan...

GONE*


Måste göra ett tillägg eftersom jag hittade en så kul sak... =)
A: You like to drink.
B : Everyone wants you.
C : You are really silly.
D : You like to drink.
E : Damn good kisser.
F : You are dead sexy.
G : You never let people tell you what to do.
H : You have a very good personality and looks.
I : You are great in bed
J : People adore you.
K : You're wild and crazy.
L : Everyone loves you.
M : Best kisser ever.
N: You like to drink.
O: Awesome kisser.
P : You are popular with all types of people.
Q : You are a hypocrite.
R : Fucking crazy.
S : Easy to fall in love with.
T : You're loyal to those you love.
U : You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W : You are very broad minded.
X : You never let people tell you what to do.
Y :  Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z : Always ready.


Mitt namn blir alltså:

S : Easy to fall in love with.
O: Awesome kisser.
F : You are dead sexy
I : You are great in bed
A: You like to drink.

Vad blir ditt namn??

NATTI*

Kommentarer
Postat av: Han som är mer clever.. från karlsta

Säg nån gång DU är clever! :) Men du hade inte behövt charma så mkt vettu :)

2007-09-16 @ 21:54:55
Postat av: HIM

J: People adore you
O: Awesome kisser
A: You like to drink
K: You´re wild and crazy
I: You are great in bed
M: Best kisser ever

2007-09-16 @ 23:49:22
Postat av: bali

Jag va oxå jäkligt bra in bed men de visste du ju redan!!!! Orkade inte kopiera in till gästboken för å visa.Puss

2007-09-17 @ 10:12:42
URL: http://bali.blogg.se
Postat av: zantoo

S : Easy to fall in love with.
A: You like to drink.
N: You like to drink.
D : You like to drink.
R : Fucking crazy.
A: You like to drink.
Kort å gott kan man ju dra slutsatsen att jag är alkis.. =) haahahahahaha*

2007-09-17 @ 16:21:01
Postat av: Jessica

J: People adore you
E: Damn good kisser
S: Easy to fall in love with
S: Easy to fall in love with
I: You are great in bed
C: You are really silly
A: You like to drink
Jag är ju nästan bra juh... Om man går efter namnet...

2007-09-17 @ 16:33:11
Postat av: anna


Men va FAAAAAN. Kolla in mitt namn lixom.
A:You like to drink
N:You like to drink
N:You like to drink
A:You like to drink
Bara att inse att man nog är alkis eller nåt : )

2007-09-17 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0