AJ Så In i Helvete

jag rekomenderar ingen att dra av sina fejknaglar själv.. Fy i helvete vad ont det gjorde.. Tårarna va nära.... =( Men nu är dom borta å jag känner mej som mej själv igen.... =) Det här med å försöka va lite tjejjig är inte min grej direkt kan jag tala om... Efter två dagar hade jag redan slagit bort en bit av tumnageln å fick snällt gå tillbaka till nageltjejen så hon fick laga.. Efter en vecka hade pekfingernageln gått av, men det struntade jag totalt i.. Efter cirka två veckor åkte dom alltså av.. Med smärta utan dess like... Många svordomar blev det, å Daniel tittade på mej som om jag inte vore klok.... Nu känns det alltså mycket bättre.. =) Å jag behöver inte va så tjejjig längre... =)

Nu åkte det precis förbi en stor timmerbil  utanför på gården, man kan bli lite lätt förvånad då... Jaa, alla andra då.. Jag blev livrädd å undrade om han skulle köra ner huset... Men det gick bra.. =)

Idag vaknade jag... Sen gjorde jag mej snyggo å drog på lunch med ett annat snyggo... Hon käkade äckligt isterband å jag käka bakpotatis.. =) Mumma det.. Sen stack vi på kaffe å porr hos Anders.. Jaaa, alltså VI porrade inte.. Det gjorde dom på tvn.. ;p Så inte nån för för sej nå konstigt.. ;)

I helgen ska jag till storstan.. Det kan bli kul.. Jag ska mest svulla mat å införskaffa mej ett lila nagellack tror jag.. Lite sugen på det.. Att ha på naglarna alltså... Inte äta om nu nån skulle få för sej det....

En annan grej jag tänkte på är att jag undrar vilka som läser min blogg.. Ta å kommentera lite så jag har lite koll.. ;)
I övrigt händer inte så mycket.. Jag har twinabstinens... Å faktiskt träningsabstinens... Fastän jag inte sitter still särskilt mycket så tränar jag inte styrka direkt.... =( Jag saknar mitt hem.. Jag saknar mina ungar... Jag saknar kaffet på stenbänkarna... Jag saknar waynes.... Men snart återvänder jag, å då ska jag fan va hemma hur länge som helst tror jag... Hällefors dröjer nog ett tag iaf... HAr fått min dos nu...

Nu kommer det tredje snyggot hem.. Min tjej.. Så nu ska jag va social..

GONE*


Nu är klockan 21.48 (När jag börjar skriva)

Jag ligger å funderar lite på den här söndagskänslan... Undrar om alla har samma känsla som jag... Förrut hade jag den bara när jag va bakis, nu har jag den nästan varje söndag... Jag blir svårt sällskapssjuk... Å då menar jag SVÅRT!!!! Å gosig som fan oxå.... Vill bara kramas... Inte sexa nåt... Bara gosa lixom... Förrut hade jag taxichaufförn som jag kunde lura hem.. Nu har jag ingen.. =( Eller jaaa, jag har juh twin, men det är inte samma sak.... På söndagarna skulle jag no kunna ligga nedbäddad hela dan å se film eller tv... Å helst då ska det finnas nån mer med under täcket oxå..... Måste skaffa mej en sån.. Jävla taxichaufför som inte visa sej på toklänge!  Inte min kompis längre! Så det så.... Skyll dej själv....
Snart är det söndag... Nån som känner sej manad att ställa upp på detta goseri jag vill ha?? Av det mnliga könet då uppenbarligen....

Förövrigt har jag en favoritlåt för dagen... Kabosh - Little Pills Bra skit det...

Nu är klockan snart tio å jag kan undra lite what to do? Sova kan jag juh inte gärna göra nu.. Orka vakna sex imorgon... Blaha! Kan inte gärna gå ut å gå eftersom jag är jävligt mörkrädd... Får väl fortsätta slösurfa da..... Facebook är min nya hobby..

GONE*


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tänk att du än en gång har räddat min kväll...!

2007-09-13 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0