Telefonprat

Hahaha jaa, idag har det pratats med lilla Laura.. det va Gabbe som ringde.. Men det va Laura som pratade mest.. Hela tiden.. Mest om pappa å mamma.... Herregud, ungen blir två i januari... Tiden går fort.... ;) Babbla kan hon iaf.. Inte för att man vet vad hon säger... Men jag hade nog kunnat lyssna på henne mycket längre... ;) Det gör ont i hjärtat att jag inte kan träffa dom när jag vill.... =( Tänkte juh möjligen åka dit nästa vecka.. Men nähä da.. då ringde det å fråga om jag kunde jobba.. Kan faktiskt inte tacka nej till det...... Så jag får väl åka en annan gång då..

Har även pratat med en annan människa idag.. Det va kuuul... Även om människan då å då va lite frånvarande... ;) Pratade väl länge å jag hoppas att vi ses snart.. =) Finns väl större möjligheter till det nu kanske...

Annars har det verkligen inte hänt nåt idag... Bara tittat på tv/förhäxad.. Eller jo, jag åt juh lunch med Tess.. Indiskt va vi å smaskade... =) Det är gott så det knullar i mun det..

image16

Mer spännande har det inte varit idag...
Nu tänker jag återgå till tvn för roligare än såhär blir det inte,...

GONE*

Min sambo är fanimej världsbäst!!! Här har jag legat hela dan å varit sugen på det ena å det andra... Å hon komer hem med varm choklad, bullar å choklad.. =) det är kärlek det.. ;) Nu ska jag mumsa  åsen tvinga henne att se förhäxad... =)

NATTI*

Kommentarer
Postat av: Twin (the Sambo)

Love for loveh ;)

Det finns fördelar med mig (jag har till exempeltvis inte Hiv och jag gillar att överraska med choklad i olika former)

2007-10-11 @ 23:10:32
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åååå vad du är bortskämd... Vill oxå ha nån som ger mej varm choklad och bullar. Kram

2007-10-12 @ 07:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0