Svårt Sug

Hela min kropp skriker att den vill gå ut.. Å jag skulle så gärna vilja göra som den säger... MEn IKKE!! Istället får jag jobba till halv tolv... Visst skulle jag väl kunna sticka ut efter att jag har slutat. Men jag ska juh jobba imorgon oxå.. Å det är en fördel att va pigg när man ska jobba 13 timmar.. Så jag får snällt gå hem och krypa ner i sängen efter avslutat arbetspass!

Men nästa helg då JÄVLAR!! Jag ska dricka sprit, å jag ska ha kul... Det är halloween å jag har fest! Eller om det är Sandra som har fest hemma hos mej.. Lite oklart hur det egentligen är.. ;p Hursomhelst så blir det fest... =) Eftersom det är halloween så ska man juh klä ut sej... Säkerligen så kommer jag å Sandra va snyggast på hela kvällen.. Bilder kommer efter lördag.. ;p

I övrigt händer ingenting.

Jag hade tänkt att åka hem till mamma till veckan.. Men sen kom jag på att det ska bli nya tider å möjligen mer tid åt mej, så det skiter sej nog =( FAN!! Det är ju hen hel evighet sen jag va hos mamma.. Å framförallt, det är en hel jävla evighet sen jag såg min andra familj sist!!! Dom är efterlängtade kan jag lova!

Nu ska jag nog ta  å ge min skrikande kropp lite mat.. Återkommer sen kanske...

GONE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0