Saknad å Så

Häääääääääääääääääääjjjj.. Idag är det onsdag å jag är ledig... Sitter hos Cissi å vägrar gå hem.. Hon plugar å jag sitter framför min bästis datorn... Ska iväg å träna vid sju.. Det är den största planen för dagen.. Förrut va det mat, men nu efter att jag stulit Cissis mat är det inte så stort längre... Jag kan bli grymt bortskämd här.. Behöver inte göra nåt.. Tacka faan för att jag aldrig vill gå hem.. =)

Igår va det total lycka när jag efter en hel dags tjatande om choklad kom hem, styr stegen mot skåpet där jag vet att det finns nötter å hittar en CHOKLADKAKA!!! Jag va nog som ett barn på julafton... Ibland krävs det så lite... ;)

I övrigt händer det inte så mycket.. Hängde en stund på heta stolen igår.. Stack vidare till det andra jobbet efter det.. Nåra timmar här, nåra timmar där.. Vad gör man inte för pengar...

Har träffat på ett gammalt ligg flera dagar i rad... Vet itne riktigt vad jag tycker om det.. Vet inte vad han vill heller.. Lite läskigt.. Jag vill juh ha kontroll.. Men får väl acceptera att man inte alltid kan ha det....

Jag saknar mina ungar.. Så sjukt mycket...

image12
Hur kan man inte sakna dom här lixom... Goa ungar!!!!

Saknar även mina andra familj... SVÅRT mycket... Om två veckor är det jag som åker dit kan jag tro... Måste bli så.. det är bara så!!!!
I helgen är det länscup.. Å det irriterar att jag måste jobba å inte kan åka dit å hjälpa till.. =( Är juh så kul... Folk överallt.. Å dessutom spelas det juh hockey mest hela tiden.. Favvosporten nummer ett lixom.. =) Å på tal om det så är det match imorgon.. Färjestad - Brynäs å jag vill diiiiiiiiiit!!!!! Får se om det kan styras upp på nåt vänster...

Nu orkar jag inte dravvla mer... Hoppas ni är nöjda... ;)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du har räddat min kväll... Synd att du inte kommer till hallen i helgen. Kram på dej!

2007-10-03 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0