På Begäran

Jag har egentligen inget att skriva.. Men för att göra männiksor nöjda kan jag säkert få ihop en rad eller så.... (Det va inte alls nån piiik åt vålbergs hållet ;p)

Jobbar mycket.. Sover när jag kan å så gör jag inget mer...  Ja just ja, jag ser juh förhäxad halva nätterna oxå.. Bra  serie det där.. Man behöver inte tänka alls.. Bara glida med.. Passar mej utmärkt just nu, för jag har verklgien ingen lust att tänka alls...  Jag har verkligen inte gjort nåt kul alls.. Inte ens lite.. =( Det absolut roligaste va när jag va hos moster igår på middagsbjudning.. Som jag själv lite fint bjudit in mej på "Hej, kan jag få komma på mat imorgon" Det va väl fint nog? =) Mat fick jag iaf.. Å gott va det.. =) Efter det gjorde jag ingenting...

Har kraftig beslutsångest om jag ska åka till mother eller inte.. Skjuts har jag redan kirrat om det skulle va så... Stackars brorsan får åka när han har slutat... =) Jaa, jag vet... Jag är bortskämd...  Men då återstår frågan, vad jag ska göra där.. Å andra sidan har jag inget att göra här heller... Faaaan vilken beslutsångest. Hos mamma får jag juh träffa mina familjer.. Å förhoppningsvis ungarna.. Här har jag möljligen styrt upp kaffebesök å möjligen lite ligga... Det är jobbigt å va jag just nu... Iofs så skulle jag nog behöva mej ett ligg.. Å andra sidan vill jag träffa familjerna/ungarna oxå.. Hjälp mej dååå!!!! =(

Jahapp, nu har hockeyn börjat oxå.. Jag skulle nästan ge min högra hand för att få stå där.. Skrika mej hes å snegla lite på N... Men bara lite... Man måste faktiskt titta på matchen oxå.. ;) Men när människor börjar ta av sej kläder då får jag koncentrationssvårigheter... Men det är juh inget jag behöver bry mej om nu eftersom jag uppenbarligen inte står mitt i klacken å skriker mej hes utan sitter här på jobbet å skriver så fingrarna blöder.. =)

image17

Det här.. Det är kärlek det! Även om det flyger lite glas då å då... Men wtf, sånt som händer.. =)

Kort blogg.. Men som sagt jag har juh inget att skriva om....

GONE*

Hon som är på kortet med mej är på kurs den här veckan.. På den kursen går det tydligen bra att visa upp mej till höger å vänster... Why undrar jag... Fast den ena människan kan juh va bra å ha.. =)

Jag har tagit ett beslut oxå.. Beslutet blev att stanna hemma... Blir bra det, då hinner jag städa å tvätta.. Å  på söndag kanske mamma å pappa kommer hit.. Å det vore juh det bästa.. Kan vi grejja lite hemma hos mej.. Å nej, jag stannar inte kvar bara för att få ligga! Så det så!!
Jag stannar hemma för att jag har en miljon saker jag faktiskt behöver göra... 

Dessutom har jag fittigt ont i nacken idag.... Inge vidare skönt.. För er som inte vet så har jag varit med i en bilolycka å har två skruvar i nacken samt ett fett ärr på 13 cm... Jag har nog en skyddsängel.. För så som bilen såg ut så ska jag va jävligt glad att jag lever å kan gå!! Å det är jag juh såklart..

Nähä, CSI nu da.. =)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaja... besviken är jag då rå...

2007-10-19 @ 07:07:25
Postat av: Tobbe

Tack för piken duh =)

2007-10-19 @ 18:53:24
Postat av: zantoo

LOOOOVE UUUUUU!!!!

2007-10-19 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0