Lillan,söndag och förhäxad

Alltså häromdagen hade jag en sån rolig boggis på gång.. Men nu har jag glömt hälften... Den gick iaf ut på att jag å sambo har adopterat... Lillan är numera med i våran familj.. Lillan går även under namnet Mikkimoll å hon är våran bäbis.. =) Lillan är  20 år (Stora tjejjen) blond å lika go som vi är.. Klart Lillan ska va med i våran familj.. ;)

Idag har mamma å pappa varit här.. Det va kuuuuuuul.... Å jag blev bortskämd som en unge.. Älskart! Vi fikade hos kusin.. Ikea blev nästa stoppet.. Efter det Bergvik å maaaaaat... Sen stack vi till willys... Fika hos moster stod sen på schemat.. När kaffet va urdrucket åkte dom hem... Jag hade beslutsångest in i sista sekund om jag skulle följa med eller inte.. Nu blev det inte så, å det va nog lika bra.. Har ingen att umgås med på dagen å sånt ger mej damp.. Bästaste tjejjen har praktik å inte tid med mej.. Å andra människor jobbar juh faktiskt.. Så jag åker en annan gång.. När det finns mer tid... Lite ont i hjärtat gör det allt.. Men inte mer än att jag överlever..

Det är även söndag idag å min söndagskänsla har infunnit.. Ni vet den där som gör mej svårt sällskapssjuk... Har därför rymt till sambo... Hon är iofs inte hemma just nu.. Men hon kommer juh snart. Har faktiskt hälsat på henne på jobbet.. En snabbis för en rök bara.. Men det lindrade känslan en stund... När hon kommer blir det sängen och förhäxad.. Det är mys det.. Trots att hon duger alldeles utmärkt som sällskap kan jag faktiskt sakna en arm eller så runt mej... Jaa, tills jag ska sova då.. För när jag ska sova då ska det inte va nåra armar i vägen.. ;)

HAr varit en väldigt lugn helg. Gårdagen va så tråkig att jag trodde att jag skulle dö.. Men det är rent å fint hemma nu.. Å Allt är rentvättat.. Jävla örebroare till att använda handdukar å sängkläder.. ;) Tvättade fem maskiner igår.. Allt va dock inte handdukar å sängkläder.. Två maskiner va juh faktiskt kläder.. Men vem faan bryr sej om min tvätt!! Tråkigt va det som sagt.. Trots påtryckningar om utgång så stannade jag hemma å ogillade alla som va ute å shakade ass!!!

image18

Här  har ni mej en kväll när jag faktiskt har shakat ass... Vi ägde strömpis.. ;) Ni ser juh hur glad jag va över att dricka shots.. Ge mej den kvällen i repris.. Den va grym, men det är en grejj jag vill ändra på.. I never tell what..

Veckan som kommer ska jag jobba väldigt lite.. Helst träna.. Tyvär får jag inte på mej träningsskorna just nu.. Men snart så... Skulle så gärna vilja se hockey på torsdag.. Men nähä da, jag ska jobba.. Hora oxå!!

Nu ger jag mej så han från vålberg får läsa nån gång.. ;) (Hoppsan, du blev visst omnämnd iaf;p)

GONE*

Kommentarer
Postat av: Han frånVålberg

Sååå tråkig var den ju faktiskt inte... har läst värre :) Tro mig!

2007-10-21 @ 22:18:28
Postat av: Twin

Det är så styggt att du ska ligga och sova när jag sitter här och måste släpa mig till jobbet :/

2007-10-22 @ 07:45:40
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: Hejsan!

Goddag!

2007-10-24 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0