Kind Of Cute

image13

Lite iaf va... ;) Jag å nallen har myyyys... =) Nu tog jag en paus i mysandet för att blogga..... Fick ett begär... =)

Idag har det ungefär inte hänt nåt... Ätit en kanelbulle eller två.. Det är juh faktiskt kanelbullens dag.. =) Fastän vissa inte trodde på mej.. Men HALLÅÅÅÅ!!!! Jag har (nästan) alltid rätt... =)

Igår åkte jag på en deppis.. Eller separationsångest kanske det heter.. Bara för att människan ifråga skulle säga efter flera timmar: Men jag har ju hfaktiskt internet sen oxå.. Men hallå, kunde du ha sagt det från början eller?? Himla bra grej det där.. Internet... =)

image15
Hon sa det bra Peyton Sawyer...

Förhoppningsvis kommer dom oxå tillbaka... ;) Hahahaha kom precis på mej själv med att detta låter som värsta kärleksdravvlet.. Så är det lixom inte.. För har ni henne... Tjejen med en sten istället för hjärta... Jag är så totalt anti förhållande så det är sjukt.. Kanske har sett för mycket? Varit med om för mycket? Vem vet... Hursomhelst så är det absolut inget för mej nu.... Uäääk... Här är tjejen som väljer KK hellre än förhållande vilken dag i veckan.. =)

Snart är det jobbhelg.. Jippie... 26 timmar på 2 dagar... Vilket betyder att jag måste göra matlådor å hej å hå... Inte direkt min favvosysselsättning.. Men men.. Måste juh göras..

I övrigt undrar jag just nu hur den här människan på msn orkar med sej själv överhuvudtaget... Sjukt dryg å komplett dum i huvudet.... I början va han möjligen fin, men det har lixom försvunnit.. Nu är han bara dryg å äcklig... Så, nu har jag fått ur mej det oxå.. Känns bra...

Kort blogg idag oxå.. Finns inte så mycket att skriva om eftersom det inte händer så mycket.....

GONE*




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack Fia.

2007-10-04 @ 21:41:54
Postat av: Anonym

Ta bort människan på msn då?!

2007-10-04 @ 22:25:06
Postat av: zantoo

fia fin med nallen!

2007-10-05 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0