Heartbroken

Idag har jag pratat med lilla Liam som talade om att han saknade mej... Det gjorde ont i hjärtat... Han frågade när jag skulle komma hem... Jag ville genast åka dit... Men det går inte.. Nähä da, för jag måste jobba minsann.. Tänkte kanske ta emj en sväng däråt efter helgen.. Men efter en koll på kontot så blir det ingen ditresa.. Å dumma Jess har praktik å ska inte alls in hit nåt.. Blaha! Face the fact, jag kommer inte än på ett tag... Om jag ine kan lösa det på nåt sätt...
Ville så gärna åka dit i helgen när älskade ungen Gabbe har kalas, men ikke.. Jag ska jobba! =( Det är inte alls kul... Men men..  Pengar måste man juh ha.. Blir bra i november eftersom jag jobbar tre helger i oktober..  Å då minsann kan jag åka dit.. Jaa, om jag inte jobbar såklart..

Jag är sugen på förändring.. Å mest i hårväg.. Funderar på att bli brunett.. Kollade hårfärg idag i 2 sekunder sen hann jag inte mer.. Måste kolla noga.. För eftersom jag är blekt funkar juh inte vad som helst... Måste va rött i å hej å hå..... Kanske är sugen på mer förändring.. Men vad? Tål att tänkas på... ;)

Igår va jag ÄNTLIGEN på hockey!! Stod där i min fina nya tröja å va glad som en unge på julafton.. Nu förlorade dom juh dock.. Men men, det är inget att göra åt.... Nya tag nästa match! Det va så kul å bara stå där å skrika å hejja.. Känna "känslan" igen.. För jaa, det är en speciell känsa att stå där! Å det skadar ju inte att "N" är himla söt oxå.. ;) Bara introlåten ger mej rysningar.. En hel klack som sjunger "På den sköld" Den är bara såååå bra! Det gav mersmak å jag vill dit igen.. HElst skulle jag vilja bo i hallen nästan.. Mhmm, jag är hockeytjej.. Å har så varit sen jag föddes typ.. Är juh nästan uppväxt i hallen.. Tyvär inte LöfbergsLila då, utan i en liten skithall.. Men vad gör det.. Jag älskar hockey!! As simple as that!

Dagen idag då.. Jobbat, jobbat å jobbat.. Å mellan jobbet va jag ledig en stund.. Passade på att duscha, äta och se charmed.. Mitt nya beroende... ;) Kvällen har spenderats tjutande... Först till en dokumentär om ett barn som föddes utan ansikte.... Fick följa hennes när dom gjorde massa operationer på henne å försökte bygga upp ett ansikte.. Å jag tyckte så sjukt synd om henne.. Gjorde ont i hela mej.. =(  Sen tittade jag  på Greys anatomy å då va det kört igen.. Jävla tjutande på mej.... Men nu har jag lugnat ner mej å ska snart göra det sista här på jobbet innan hemfärd.. Kan nog bli ett eller fyra avsnitt charmed då.. ;) När jag kommer hem alltså...
Eller hem å hem.. till Twin såklart.. Min nya "sambo" Orka gå hem när hon bor tvärs över gatan bara... ;.

Imorgon är jag ledig.. Det ska tränas... Möjligen solas.. Leta hårfärg? Å eventuellt mera hockey.. Får se hur det blr.. Mitt kusinbarns pojkvän spelar hockey... HAn är bara 16, men man måste juh kolla in dom nya stjärnorna.. Å blir det inte hockey så har jag hela kvällen fri.. Då min "sambo" faktiskt jobbar....

Nähä, ett sista ryck va det ja!

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0