Erotikmässa Baby

Erotikmässan va inte det roligaste.. det roligaste kom efteråt.. Vaddå, jag är inte mer än människa! =) Vad ska man göra mer än att hålla med.. HAHAHA

Men nu tänker jag informera om mässan... Förfesten va hos mej.. Det ramlade in bäde den ena å den andra.. En hel del människor från örebro.. Nån från Karlstad.. Å en från Hällefors.. Festen va ett faktum!! Kul hade vi, å drack gjorde vi.. Jag kan undra om jag drack mest.... För grisfull blev jag.. Å jag fick skicka både ett  å två I'm sorry mess.. Blaha! Jagh hatar närjag blir sådär full.. Jag trodde jag hade koll på stora delar av kvällen.. Men nähä da... Det kommer fram både det ena å det andra... Mycket kan inte skrivas här av sekretess skäl.... Jag vet att jag brukar skriva om det mesta när det gäller mej, för jag är då fan inte blyg.. Men nu handlar det om andra oxå.. Å då får man hålla käften.. Jag har hånglat.. Men det va ingen skräll för vi hånglar fan jämt... HAHAHA
Jag har gett ut mitt nummer har jag ett svagt minne av.. Oklart till vem.. Å jag önskar nog att människan aldrig hör av sej..... VARFÖR blir jag SVÅRT dum i huvudet på fyllan? Tur att jag ska jobba tvpå helger i rad nu så jag håller mej lugn...
image6

Snyggot själv....

image7

Jajjemän det va full fest...

image8

Möjligen va jag lite kaxig... Min syster påstod även att jag behandlat henne som en slav.. Sånt man får leva med säger jag!

image9

Hej å hå va det gullades.... Inte en allt för ovanlig syn kan tänkas... ,p

I övrigt va det säkert en grymt trevlig kväll....

image10

Den här människan älskar jag!!! Hemskt mycket dessutom.. =)

Idag är jag tillbaka til verkligeheten å jag har krypit ur min soffan trots att ågren hälsade på yttepyttelite imorse... Men men, det är sånt man får räkna med faktiskt.. =)  Sitter numera alltså på jobbet fastän jag skulle va ledig hela veckan.. Här hittar ni mej även imorgon efter en sväng i "heta stolen" som Jocke skulle sagt.. ;)

image11

Det här är hon jag delar säng med då å då... Å med delar säng menar jag att vi sover ihop å absolut inget annat! Sorry grabbar.. ;p

Nu orkar jag nog inte dravvla nå mer.. Möjligen att jag återkommer..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin

Stämmer bara sömn :P Om vi bortser sporadiska kramar av mig, men det är för att jag tar fel på dig o kuddarna. Kan lösas med att vi låter mina kuddar STANNA i sängen :P
Grymt gulligt kort är det där :) Sweet. (Du o T)

2007-10-01 @ 20:59:53
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: out of space..

jag håller med om kommentaren: jag är inte mer än människa!! det finns en slut omkring oss!! hemska människa!! it takes 3 to tangoOoO.. och fler kan det bli..

2007-10-01 @ 21:06:10
Postat av: Kerstin

Skön att du fortfarand kan roa dej...(och antagligen andra). Kram

2007-10-02 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0