Älskade Unge

Min gårdag började fantastiskt! Fick ett sms där det stod "Vi är påväg til Karlstad, hör av dej när du vaknar".. Det gjorde jag vilket resulterade i ett evigt springande på stan..... Det gjorde mej absolut ingenting... Jag fick juh springa på stan med världens goaste unge.. Jag ÄLSKAR honom! Gabriel 6 år... Vi va på leksaksaffären när han påpekade att han faktiskt inte hade fått nån födelsedagspresent av mej.. Hoppla det va bara att öppna plånboken å använda pengarna som egentligen inte fanns där.. Han blev nöjd, å jag är nöjd bara han är glad.. Efter flera massa timmars spring på stan stack vi till syrran å käkade....  Sen drog hon å jag till Willys.. Även där handlade jag för pengar som inte finns.. Mycket märkligt...
När jag kom hem väntade mej en överraskning av värsta sort.. Jag blev förstörd å började tjuta! Japp, precis så illa va det.. Jag hade nämligen GLÖMT att stänga frysdörren! HEJJA mej! 3 jävla påsar med mat slängde jag.. Hejdå flera massa hundra.. =( Lyckades rädda lite.. Vilket resulterade matlagning i flera timmar.. Men å andra sidan har jag en avfrostad frys och matlådor.. =) Men nu är det en ny dag å nya problem...

Började denna dag något mindre fantastiskt med gårdagen.. Lyckades lixom försova mej sisådär en timme..
Snabb som jag är så lyckades jag hinna med bussen ändå.. Iofs så blev det ingen frukost hemma, den panik köptes på donken. Å det gick juh lika bra det.. =) Jobbade 8-15.. Hem å käka.. Samtidigt som jag käkade så lagade jag ny... Effektiv som få.. Kände mej lite stressad eftersom jag skulle ivåg å jobba igen.. Denna gång 19.30-23.. Å här är jag nu...

Imorgon sker uppstigningen runt fem ungefär...  Dessutom helt frivilligt... Dö inte nu Tobbe, det är faktiskt sant.. Jag ska faktiskt gå upp då.. (Han påstår att jag har dåligt morgonhumör, jag förstår inte vad han pratar om.. Jag är väl jämt solstrålen?) Bussen till mamma går 06.20.. Jag åker så tidigt för att hinna med så mycket som möjligt.. Stannar nämligen inte så länge... Å det är många som jag vill träffa.. ÄNTLIGEN ska jag få träffa min andra familj.. Den jag har längtat mej sjuk efter hur länge som helst... Men imorgon då äntligen.. Älskade Jess hämtar mej vid bussen, sen ska vi bara dricka kaffe i mängder.. Kanske ska hon plugga lite.. Men mest ska vi nog prata om "smekmånaden".. Dom sticker på lördag.. Lite sen kanske... Men iväg kommer dom iaf..
Till skillnad från mej.. 21a skulle vi ha åkt.. Men det blev lixom inget med det.. Annars hade jag nog varit i upplösningstillstånd nu.. Resfeber å så..  Men men, inget jag behöver bry mej om nu.. ;) Stickler nog rutn påsk istället. Kanske nte till ett solställe.. Men iväg ska jag nog...

Nu är det dax för hemmafruarna.. Å är du rik så kan jag bli din hemmafru.. Lite trött på mitt jobb förtilfället!

GONE*


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tycker om när jag får läsa lite om Jess, kul att dom ska åka.
Kramiz

2007-10-30 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0