Today Is The Day

Joraaa såå att dää... Idag är det dax... =) Det ska drickas sprit minsann... Trots katastrofer.... Jag är laddad.. Vissa är mindre laddade.. Men jag hoppas på att det blir bra ändå...
Igår va jag inte ett dugg laddad.. Ont i halsen som ett svin.. Å sjukskrivning va ett faktum.. Jag dunderkurerade mej å kände mej bra imorse.. Duschade i säkert en halvtimme.. VÄL varmt.. Å väääl skönt!! Frös som faan igårkväll.. Sov med två täcken... Men imorse va det okej.. Å nu efter en kaffemugg å sambosällskap är jag tokladdad!!

Vi ses i dimman!!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin aka Sambo :P

För du lär må svin imorgon :P Jag ska spela bingolotto ikväll och vara övermogen tant

2007-11-03 @ 16:24:40
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0