Snart Helg

Uja.. Det närmar sej med stormsteg.. Brorsan är på väg... Packningen står klar i hallen här på jobbet... Jag hoppas allt är med... Valde att powernapa en stund istället för tt prioritera packningen.. Men men, det löser dej.. =)

Har fått erbjudande om kryss.. Lockande.. Men dom åker juh för tusan med fel båt.. Det går ikke! Jag är kräsen å åker bara med cinderella.. =) Det erbjuds både det ena å det andra för att jag ska följa med.. Pengar å taxfree å hej å hå.. Men nej.. Jag ska juh till karlskoga å träffa tjejerna.. Om nu inte min chaufför blir sjuk.. Men vi får hoppas att hon håller sej på bena.. ;)

Idag har jag fördrivit tid med Tess.. Vi har ätit indisk mat å sprungit på stan.. Fikat på waynes å fått en kameralektion på två expert butiker.. På den sista affären tröttnade jag lite å placerade mej på golvet.. Såg nog rätt kul ut skulle jag tro.. Men det bjuder jag på.. ;)

Hmm mer då.. Nää, inget vad jag kan komma på .. 
Eller jo... Men jag antar att Cissi inte vill att jag ska skriva om.. Men det skiter jag i..  =) Herregud, människan går omkring å småflinar hela tiden.. Anledningen till detta kommer jag dock inte avslöja.. Det får hon göra själv om hon känner för det... ;p Löjligt glad å lycklig ser hon ut å va iaf.. Goodie för henne... =)

Nu ska jag göra det sista sen draaaaaaaaaar jag minsann.. Återkommer med info om min tripp senare..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Twin

Jag flinar inte alls :P Hör sen.. dumheter Pass dig :P

2007-11-22 @ 22:24:26
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: Tobbe

Hörru.. nu ska du inte vara så hemlighetsfull va! Ut med allt nu! :)

2007-11-30 @ 16:12:16
Postat av: Jess

Äntligen tog jag mig i kragen och fick ner några rader på bloggen...

2007-11-30 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0