Köttfabriken

Eller Nöjesfabriken kanske det heter...  What can I say... Stället va som rena rama köttmarknaden.. Jag såg 2 människor praktiskt taget klä av varann på dansgolvet å det hånglades tamejfan i varenda hörn!!  Jag gillar inte det stället.. Ändå har jag varit där i 2 helger på rad... Första helgen va rolig å den har ni läst om i en tidigare blogg... Den här helgen sög utan dess like.. Neverever igen går jg ut (halv)nykter.. Aldrig inte en chans!!!!!! Jag sitter hellre hemma å glor in i väggen... Ungefär så kul hade jag.. Vist jag fick skaka rumpa...  Å när man skakar rumpa är det tydligen helt okej för andra människor att ta på min rumpa.. Enligt dom.. Hell no å gå dö från min sida.. Vilket resulterade i att andra människor fick byta plats med mej på dansgolvet för att vilt slagsmål inte skulle utbryta... Min rumpa är min rumpa å fan inte nån kåt liten idiot som trodde att det va hans.. Även hemvägen blev sabbad av nån annan idiot som kände sej tvungen att kommentera blondiners sätt att va... Fan heller att jag ligger runt bara för att jag är blond... Gå å dö! Visst jag ligger gärna... Men oftast med såna jag redan har legat med.. Eller så kan man somna mitt i ... Då får man skämmas til döds när man vaknar.. Men men.. Håll mej inte vakna hela natten å in på morgonen.. Inte om du vill ligga iaf... =) Vem den människan är tänker jag inte tala om.. Dom välinformerade vet... ;) Detta är den roligaste människan jag vet å han får onekligen att skratta hysteriskt.. Vilket resulterade i träningsvärk i magen.. Men det va värt.. Å jag skulle göra om det igen... Människan får mej att skratta så jag tjuter...  =)

Söndagen spenderaes halvdöende av trötthet på IKEA och hos min kusin... Jag va inte det minsta bakis men jag har väl aldrig varit så trött i hela mitt liv å då är jag ändå van rätt lite sömn numera... (Ja, Tobbe.. Det är sant)
 När jag väl kom hem kröp söndagsångesten på lite grann sådär.. Men det är så lättbotat om man pratar med rätt människor....  ;)

Vad har jag gjort mer.. Jag har jobbat..
Jag har idag haft finbesök i min stad av Stina å lille Krutti även pajasen va med =) Helnöjd spenderade jag min eftermiddag på ikea å bergvik med dom.. Bergvik hade jag även varit på innan dom kom... Då med min kära Tess... Vi lunchade... Va lite rädda för pojkar å gick i affärer.. Jag grinade nästan blod för at jag inte hade nåra pengar å kunde köpa allt fint jag såg.. =(

Snart är det även jul å jag kommer jobba ihjäl  mej.. Hejja mej!! Men lönen blir fin i januari å då ska jag minsann försöka spara lite till min kommande Brysselresa.. För jaa då, jag ska åka dit.. Gratis boende juh... =) Hur kan man tacka nej till det....

Nej tack å adjö för min del..

GONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0