Hedgårdarna

När uppstigning sker klockan fem, då kan det lätt bli så att man blir lite trött... I mitt fall aptrött.. Så trött att vid tolv va jag tvungen att powernapa lite.. Sisådär en kvart eller så.. Å fan så skönt det va... Detta gjorde jag alltså igår...
Igår anlände jag till Hällefors vid halv nio.. Fru pettersson hämtade upp mej vid bussen.. Vi stack hem å åt lite frukost... Dom invigda vet att jag kan bli lite lätt grinig om jag är hungrig... Så var fallet igår.. Även om jag absolut inte visade det utåt... Jag hade satt på mej happy face lixom.. =) Nybakat bröd fick jag till frukost igår... Det smaka mums.. Dagen flöt på fitn ute i Hedgårdarna.. Lite film.. "Sicko".. En dokumentär av Michael Moore om sjukvårdsförsäkringar i USA... Jag ska då aldrig flytta dit å bli sjuk.. Helt skruvat där... Bra va den iaf...
Vid tre hämtade vi ungarna.. Undrar om jag eller dom blev gladast.. ;) Åt lite mat å så... Mannen i huset kom hem oxå..  Å helt plötsligt va hela familjen samlad... Det tycker jag är mys... Nån gång efter halv fem kom mamma å pappa å hämtade mej... Hem å dricka kaffe å stila sej lite innan det va dax för avfärd igen.
För tro det eller ej igår fick jag ÄNTLIGEN se en hockeymatch.. Bofors - Borås.. Nu förlorade visserligen  Bofors.. Men vad gör väl det.. Jag fick juh se hockey... Då infinner sej den totala lyckokänslan.. Spelar ingen roll vilka det är som spelar.. Lyckan är alltid total.. =) Kul att ha lite pappatid oxå.. Blir inte så ofta... När det väl är papptid så pratar vi bara hockey.. Jag älskart!!!!!!! =)

Idag va det uppstigning halv sju.. Egentligen... Jag snoozade till sju... Blev lite stressigt att hinna få till ett ansikte, men jag jag lyckades väl halv bra.. Tror jag... Efter lite stress å så åkte jag ner till "familjen".. Nu sitter jag här.. Har nyss ätit frukost.. Nybakat bröd även idag.. =)
Aaa just ja, vakande med halsont idag.. Precis som att jag har tid å va sjuk... Ska juh jobba imorgon.. Kanske även ikväll.. Vore bra om jag kunde få tag på chefen kanske.. Men ikke... Får väl chansa da...

På lördag är det dax... Festas ska.. Om jag nu inte blir sjuk.. Men jag har hört att sprit dödar bakterier.. Det ska jag tro stenhårt på ... =) Jag orkar inte med å va sjuk... Det är så drygt när jag inte har nån som tar hand om mej.. Å med det menar jag att jag vill ha en slav när jag är sjuk.. Som hämtar grejjer åt mej.. Som killar mej på ryggen å blablabla.. ;p Är det nån som ställer upp om jag blir sjuk?

image19

Ge mej sommar igen!!! Jag gillar inte det här väder.. Äckel regn å kallt... =( Eller inte så kallt kanske.. Men det är faaan ingen sol! Jess vill gärna håna mej.. HELA tiden oxå... Bara för att hon ska åka till solen =(  Fast iofs tycker jag att hon är värd det. Lite mer än alla andra ungefär... Tänk er själva å plugga heltid med fyra ungar.. Klart hon ska åka till solen å vila upp sej.. Fast jag tycker minsann att jag kan få följa med.. Vaddå, ingår inte jag i familjen eller? ;p

Jahapp.. Världens sämsta blogg typ.. Men jag har inget att göra ju h.. Jess ligger i soffan å ser nån tölig film... Å jag, jag vill helst powernapa.. Fast en vila på flera timmar kallas inte powernap iofs.. Å i flera timmar skulle jag gladeligen kunna sova... Utan problem... Men jag kanske kan sova på söndag kanske.. Eller nåt...

Näe, jag har verkligen inge mer att dravvla om så jag ger mej... Blaha!

GONE*

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Inte ska du väl bli sjuk igen... men om så kan du få låna Magnus, han bäst på att klia rygg. Krya på dej.
Kram

2007-11-01 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0