Fred å Wilma

image20

Där har ni dom... ;p En bild säger väl allt va?

Det va sådär vi såg ut i lördags.. Det verkar inte klokt att gå ut sådär på krogen.. Men som tur va, va vi inte dom ända som va utspökade.. Även om vi va dom enda hemma hos mej.. Dom andra va SVIKARE!! Å det ska jag nog minsann komma ihåg.. HAHAHA

Aja iaf så ska ni väl få nån slags redogörelse för den där kvällen... Såå here we go...
Jag inledde lördagen med att dricka kaffe med min sambo, springa en snabb vända över stan för inhandling av nödvändigheter.. Jaa, viktiga grejjer som strumpbyxor å nagellack.. =) Sen hem å duscha å göra tjejgrejjer.. Ni vet smink å annat livsviktigt... Dom första två anlände vid halv fem fem eller nåt... Hämta mat å sen va det lixom bara att dra igång.. Fram med spriten.. Ungefär samtidigt med att den plockades fram ramlade även den tredje in.. Hon som va halvpackad redan då.. =) Vi drack sprit, fixade hår å styrde till dom där benen ni ser... Mera sprit å massa snack.. Även en del deeptalk men dom stod inte jag för den här gången.. Inte så mycket iaf.. ;)  Efter ett tag ramlade det in tre till.. Varav två jag aldrig har sett förut.. Men dom va trevliga så det gjorde juh inte allt för mycket... Vi spelade ett kortspel som mest gick ut på att man skulle bli packad.. Å well... Det blev vi...
Efter ett tag va det dax för nöjes.. Å nu har jag inte koll på klockan längre.... Efter vägen låg det iaf en tant så vi fick ringa snuten så dom kom å hämtade henne.. Snälla som vi är stod vi kvar å väntade på dom.. Sen gick vi vidare.. Köade en liten stund innan vi kom in.. Sen röjde vi loss.. Det kan ha hamnat en armbåge i nåns ansikte.. Där skulle den nog egentligen inte ha vart.. Men jag anser att det va självförvållat... Tiden gick som vanligt på tok för fort å helt plötsligt va kvällen slut... =( Traskade ner till BK i vanlig ordning.. Där jag träffade en suspekt människa.. Jag följde även med denne på efterfest i sisådär 20 minuter innan det blev tråkigt å jag drog... Vid fem nångång va jag hemma... Däckade fint på en madrass brevid min egen säng som lixom va upptagen... Det funkade det med å jag sov faktiskt (kors i taket) ända till dagen efter... Lite mys i soffan med dom två som va kvar innan det va dax för lite dusch, städ å maaat.. Nu va det visserligen bara jag å den ena människan som orkade ut.. Gott va det.. Å jag kan tänka mej rastlösheten som måste ha befunnit sej hos den männniskan som va kvar hemma hos mej.. ;p Dom åkte iaf hem vid tre eller fyra å då passade jag på att slöa i soffan framför 100 avsnitt av förhäxad.. Grymt skönt va det =)

Idag är det torsdag,.. Jag ska iväg å jobba 3.5 timmar.. Sen heeeem å invänta morgondagen.. Jag är ledig som fan å ska bara umgås!! så det så...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sööt bild

2007-11-08 @ 19:12:31
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se
Postat av: Kerstin

Fan, ni är ju bara bäst... Puss till Santo och Fia.

2007-11-08 @ 19:17:45
Postat av: Tobbe

Vem var Fred & vem var Wilma? Ni ser ju inte kloka ut =)

2007-11-08 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0