Får Jag...

...Ligga med dej imorn?
Det va så det stod i smset... Ja visst svarade jag.. Passar det bäst före 10.30 eller efter 23.00? Det passade inte herrn alls... Så inge ligga blev det... Ungefär som alltid när det gäller oss... Hahaha

Jahapp.. Idag jobbas det... Grymt roligt är det... Idag har vi varit ute å fikat lite med sambo å hennes brukare... Tur att vi jobbar så nära varann... Annars har det inte hänt nåt alls.. Bara surfat å glott p åtv typ.. Låter spännande va...

I övrigt händer inget alls... Hade en mardrömsnatt häromnatten.. Idiotiska grannar säger jag bara.. Ofta man står ute i korridoren klockan jävla fyra mitt i natten å skriker å gapar... HELL NO!!!! Det resulterade i grav irritation hos mej.. Även sömnlöshet fram till sisådär halv sex.. Jag va halvnöjd när sambon drog på tvn tokhögt klockan nio.. Men men.. Jag låg väl å va halvdöd i sängen ett tag innan jag gick up å plaerade min platta röv vid datorn... Sambon stack iväg å tränade småmuttrandes nåt om att jag borde äta och träna på trevlighet.. Detta va inget jag hade nån lust med denna dag.. Så äta gjorde jag inte förrens framåt kvällen... Jag va som en solstråle med andra ord ungefär hela dan.. =) Fick iaf tvättat.. Å tro det eller ej jag styrde även till köttbullar... Så lite vettigt fick jag gjort trots att jag mest låg i soffan å surade....

Är inte på solstråle humör idag heller... Å jag ogillar att min tjej ringer från krogen.. ;p Tur att hon är på ett tråkigt ställe.. Skadeglädje? Njae, lite kanske... =)

Nästa helg är det min tur om inget oväntat dyker upp... Men det ska det väl inte göra hoppas jag.. Ska juh träffa mina godingar... *Kärlek*

Nääääää, jag orkar inte mer..

GONE*

Kommentarer
Postat av: Guess who...

Om vi inte snart får träffas så kommer jag att gråta blooooooooooooood...

2007-11-18 @ 22:25:22
Postat av: Twin

ja, du ser dom vill bara ligga... helst när det passar dom... Kan inte vi byta ikväll? Jag är alldeles för kalv för sånt här.

2007-11-19 @ 05:23:26
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: Twin

Du låg med mig istället

2007-11-20 @ 23:53:26
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0