Effektiv Som Få

Det har jag varit idag.... Innan klockan va ett hade jag jobbat, tränat, diskat, lagat mat, diskat, lagat mat, diskat igen, duschat, gjort mej i ordning, ätit och sett på tv... Lite duktig känner jag mej faktiskt...
Å ännu duktigare känner jag mej som har tränat 3 dagar i rad.. HEJJA MEJ!! Även om jag ogärna erkänner det så känns det faktiskt i min stackars otränade kropp.. =)

Imorgon mina vänner så draaaaaaaar jag.... Jobbar till 23 sen kommre snälla bror å hämtar mej, det ska åkas nio mil raka vägen hem till mamma.. =) Till saken hör att bror åker dessa nio mil till mej å sen nio mil hem igen å sen ska han gå upp klockan fyra för att börja jobba klockan fem.. Jajjemän, jag är bortskämd... =)

Hos mamma ska det (som vanligt) hinnas med olika grejjer... Som att snosa bäbis å fika i grythyttan.. Äta tacos å pussa på ungar i sikfors... Umgås med fina Jesica å hennes goa familj.. Allt detta innan lördagkväll då jag lixom ska till karlskoga.. Oklart vad som händer där.. Det kan bli vad som helst vad det verkar..... Men men.. Jag hänger bara på chauffören....
Fick erbjudande om kryss oxå, å hur lockande va inte det da.. Nu har jag dock inga pengar så det är väl inge kul ändå. Men annars hade jag nog fan hängt på... Aja, det kommer fler gånger.. Å jag åker gärna med mina tjejer.. Nån sugen? ;)

Jag vill gärna informera om att jag även kan ta hand om både mej å mitt kärleksliv alldeles själv.. Andra vill gärna lägga sej i para ihop mej med både den ena å den andra... Tack, men nej tack..... "Låt mej va jag kommer grina"

Jahapp, onsdagkväll nu då.. Fotboll ikväll.. Kan juh inte gärna förlora idag va? Skärpning tack... JAg kommer ikke följa matchen slaviskt då jag faktiskt måste pendla mellan tre kanaler.. Greys, fotbol å Leilas mat.. Matprogram kan va grymt roliga att titta på... Just detta handlar om julmat å det kan juh passa ganska bra... 
Jag ska naturligtvis jobba hela jul å nyår, men inte tackar jag nej till det.. HALLÅ, massa pengar juh =) Bra att ha om man vill åka utomlands tex.. =) Som till Bryssel eller så....  Eller Portugal.... Ååååå jag vill åka tillbax dit... Lite senare på året dock bara..

Näe, nu ska jag dricka min julmust å  se lite tv tror jag minsann...

GONE*

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är sååååååå gooooooo....

2007-11-22 @ 16:19:21
Postat av: Pilli

Jag hoppas VERKLIGEN att musten du dricker på kommer från Hellefors bryggeri och har passerat mig i Buren!!!!!!!!!

2007-11-22 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0