Vad Ska Man Säga

Jag finner nästan inga ord.... Jag har umgåtts med Twin.. Det har bjudits på både det ena och det andra... Jag har skrattat ihjäl mej flertalet gånger.. Men gårdagen va nog värst.. Vi bestämde oss för att efter jobbet fira midsommar.. Det gick sådär eftersom inget va öppet.. -Jag löste det hela på ett smidigt sätt genom att dra med mej twin hem helt enkelt.. Spritflaska å cigg fram.. Kvällen va räddad... Däremot är vi himla dåliga på att umgås å prata.. Vi fastnar oftast i varsinn telefon.. Igår va inget undantag.. Hahahhaa Det skrevs både det ena och det andra... Men när det började skrivas att jag skulle få bita i kudden då blev jag lite nervös, å insåg att Malmö är nog inte min grej... Däremot ramlade det in andra mysiga sms.... Å jag va helnöjd.... Lullegull.. ;p Juh senare det blev, juh tröttare vi blev.. Efter snabba avslut från oss båda va sömnen ganska aktuell.. Jag blev livrädd att jag skulle drömma om twin fastbunden.. Men det gick bra.. =) Drömlös natt när jag väl somnade.. Hade vissa svårigheter med det.. Hade annat att tänka på hahahha ;p

Annars i mitt liv händer inte mycket.. Består mest av jobb.. Å idag ska det bjudas på våfflor.. Ni som känner mej vet att jag är så trött p å våfflor så jag spyr... Då det bjuds på det varje gång jag jobbar... *Uäääääääääääääk*

Eftersom nätet inte funkar på moitt jobb så har jag rymt in till grannen där nätet funkar alldeles utmärkt.. Å jag vill inte göra mina läsare besvikna å inte dela med mej av mina händelser...

Idag står vi tydligen på en VIPlista.. Man kan juh undra varför vi gör det.. Twin, kommentar på det?? ;p Jag är precis nu relativt osugen på att gå ut.. Men det kan snabbt ändras... ;) Får väl se hur det blir... Nähä, nu måste jag göra nytta.. ;p

YEAH!!! Nätet funkar igen.. =) Jag har ett socialt liv på nytt... ;p Å eftersom det funkar kanjag juh passa på att skriva lite här...  Tänkte göra lite som twin (Eftersom vi är så olika) å dra nåra citat...

*Den enda som suger är din mun... -Klockrenast att vakna till idag

*Olydiga flickor straffas genom att man kliver upp en våning... - Jävlar vilken ängel jag är

*Jag fick beskrivet för mej hur jag skulle få vakna i Malmö.. Det är tyvär barnförbjudet å jag pallar itne att skriva ut det här...

Dom andra citaten kan ni läsa i Http://Coccochanel.blogg.se  Hahahha

Sammanfattningsvis gick kvällen igår ut p åporr om ni inte fattat det.. Uffe, du borde juih va nöjd nu.. Skrivit lite mer porrigt nu.. Va det inte det du ville.. Hahaahha

Beslutsångesten är svår nu BMB eller inte... VIP eller sova.... Sliten eller utvilad... HJÄLP MEJ!!!!

Måste bara rekomendera en låt oxå... Hinder - Lips of an angel... Maj Gad den är sjukt bra!!! =) Har hört att hela skivan ska va bra.. Jag vill haaaaaaaa... Ge mej??

I Övrigt har jag kontakt med en människa som jag inte riktigt kan bestämma om det är bra eller dåligt... *Suck* Baksidan av mitt liv.. Jag funderar på det en annan gång... Nu är det kul.. =)

Nästa lördag är det bröllop.. Å maj gad bridezilla har nerverna utanpå.... Det kommer bli så braa så Hjärtat... Det är jag övertygad om...

Btw så kan det trilla in lite gulliga sms nu.. Kom igen söt.... Visa vad du kan.. Kan vilsen kan du. Hahahahaha

Hörredu Trollis.. Hur ska vi göra ikväll tro???? Jag kan inte bestämma mej.... =(

Kommentarer
Postat av: Twin

Absolut inga kommentarer på Vip listan. Men dock ett tips... Sväng med höfterna, puta med läpparna och le förföriskt :P

2007-06-23 @ 16:27:55
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0