Twins På Nationaldagsfirande

Maj gad.. Så kan man oxå kalla det.. =) Utgång BIG time igår..  Jag började drinkandet i ren ilska ensam hemma... Tappade sönder min telefon å ingen att skylla på förutom mej själv.. FAN!! =( Jag tyckte att sprit va en grymt bra idé.. Idag är jag inte lika övertygad.. Men nu gjorde jag iaf så.. Efter en drink va det dags för dusch ansåg jag... Aa å ni vet juh hur tjejer är. .Det ska sminkas å grejjas å blablabla.. Så det pysslade jag med ett tag å helt plötsligt va klockan dax att dra.. Vad hände lixom.. Mycket märkligt.. När det sminkades å så drog jag en till drink förresten... Den va sådär, men ner gick den juh självfallet.. Mötte upp twin å stack till nöjesfabrikens uteservering.. Drinkarna gled ner fort å lätt.. Efter nöjes va det dax för nian.. Lite flört med bartendern å så.. Precis som vanligt.. Jobbade gjorde även bitchibitch!! Årets snorkigaste människa.. Twin å jag dömde ut.. RAKT AV!! Efter det drog vi vidare till Harrys.. Å där stannade vi kvar till efter 2.. Man kan säga att jag ångrade det imorse när klockan ringde å det va bara att pallra sej upp å gå till jobbet.. Tog en uppiggande(?) dusch... Skönt som fan va det.. Såg inte klok ut när jag tittade mej i spegeln.. =(  Men tillbaka till Harrys.. Det måste ha varit en av dom roligaste kvällarna i världshistorien.. Vi ÄGDE baren!! Dansgolvet oxå för den delen oxå.. Å twin ägde alla killarna, så miss hållihop höll ihop kan jag lova.. =) Å vi drack billigt av nån anledning.. På tok för billigt för vårt eget bästa... ;p Men det va himla gott.. =) Twin scorade telefonnummer å jag hade en diskussion om flipflop... Jag va även grymt otrevlig.. (ungefär som vanligt) Jävla idiot som aldrig gav sej.. DÅ får man skylla sej själv!

Idag har det pressats vid teatern... Årets första dopp blev det oxå.. Burr va kallt det va, men åå så skönt att svalka sej... spanarglasögonen va på stundtals oxå.. Sweet... Nu sitter jag på jobbet igen å slutar elva.. Uppdaterar säkerligen mer sen. Hej så länge.. ;)

Kommentarer
Postat av: Bror...

Syrran då!!

2007-06-07 @ 19:35:38
Postat av: bali

jisses en diskussion om flip flop av alla ämnen bra gjort:)

2007-06-07 @ 21:20:21
Postat av: Twin

Sjuukt kul loveh

2007-06-07 @ 21:24:44
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0