Trasig i Hjärtat

Japp.. Kan man lugnt säga.. =(  Jag har grym ångest för att jag inte åker till örebro imorgon.. =( Men vad ska man göra när man inte har nåra pengar?? Istället rymmer jag till Hällefors... Där är allting betalt å mamma betalar bussbiljetten.... Men ont i hjärtat det gör det.. Å jag är övertygad om att det hade varit sjukt kul å åka till örebro... Men men, jag har gjort mitt val.. Å nu är det som det är.. Jag hade gjort människor besvikna hur jag än hade gjort.. Men just nu känns det som att jag gjorde det bästa valet.. För min ekonomi iaf... Jag är säker på att människor överlever utan mej.. Har juh funkat förr eller hur..

Nog om det.. Jag orkar inte älta mina val.. Då skulle jag få älta hela livet typ.. För jag har gjort sjukt dåliga val då å då...

I övrigt är jag nu hemma i min stad igen.. Grymt skönt va det att komma hem även om jag hade separationsångest så det hette duga... *Suck* Väl hemma ramlade jag i säng typ.. Lite lagom sliten efter en hård helg.. Igår va det äntligen dax för träning.. Helt seg träning med slöa twins... Eller pratglada.. Välj själv..

Idag blev det dessvärre ingen träning.. Istället stack jag  på skolavslutning för mina trollungar... Efter det va det tårta å sen mat.. Kanske skulle varit tvärtom, men så blev det inte.. Nu sitter jag på jobbet, å här hittar ni mej fram till elva ikväll.. Skabbig å med trasigt hjärta.. =(

Jag är så lagom trött på smsande människor oxå.. Lägg av för fan! Jag vill inte.. Å om jag inte svarar så behöver du inte fortsätta.. eller??

Precis just nu känns det som om jag bara vill gå hem å lägga mej å vakna på fredag igen.. När det är jobbdax igen... Jag är sjukt trött.. Å sömnen lyser med sin frånvaro.. Jag kan va periodare med sömn  å det är irriterande bitvis...

Twin ville gå ut idag.. Jag informerade genast om pengabrist å talade om att det minsann inte blev nåt med det.. För imorgon ska vi träna å då ska inte nån bakfull twin dyka upp inte.... Så det så!

Eventuellt vore det bra om man gjorde nåt vettigt kanske? Men jag är ganska osugen på det för tillfälet.. Jag är ganska osugen på det mesta just nu i å för sig... *Suck*

Å btw så tror jag att jag har slutat blöda nu.. Å det vore väl himla bra om det kunde va så.. Helst för alltid.. =)

Hr jag flyt nu, så kommer min vän å hämtar mej... Vän eller brorsa det är upp till er vad ni säger.. Jag brukar säga brorsan, för det är så jag ser honom.. =) Dom nära vet vad och hur jag menar... ;)

Idag är jag världens sämsta assistent.. Helt trött å grinig... Twin visste juh självklatr vad jag behöver för att bli snäll å glad.. Det krävs så lite ibland.. =)  Jag har även funderingar på om jag håller på  att bli sjuk eller inte.. Känns lite så, men det har jag absolut inte tid med.. Inte ens litegrann lixom...

Jobbet kallar!!

Kommentarer
Postat av: Twin

Ståndaktig in i det sista är du *vill inte erkänna det, men är skitnöjd över det faktumet*

2007-06-15 @ 18:41:26
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0