Still In Örebro

Man skulle kunna tro att jag flyttat hit.. Men ikke..

Nu är äntligen nya lägenheten klar.. Allt är upplockat å i ordning gjort.. Satan så gött... Så just precis nu sitter vi å tar varsitt vinglas.... Helt bara sådär på en måndag.. Men det är vi faaan värda, för faan vad vi slet i går... Skruva byrå  i över 2 (TVÅ) timmar maj gad!! Men som sagt, nu är det klart..

Hmm.. I lördags blev det tok.. Inte så smart med tanke på vad vi hade för oss igår.. Vi skulle bara ta ett vinglas, å  hemgångs tiden va senast halv två.. Hmm blev himla många vinglas  defenitivt inte hemgång halv två.. =/ Men men.. Kul va det.. =) Å jag blev upplockad runt tre.... Av samma människa som i fredags, så tro inte att jag är nån slampa.. Hahahahha.. väl upplockad blev vi osams å jag övervägde att genast åka hem igen... Men men, vi blev sams å jag gick snällt in å la mej.. Då började frågorna.. "Kan vi ligga lite? Neeeeeejj det kan vi inte.... Varför? Av samma anledning som igår!!" Å så fortsatte det.. Även på söndag morgon, "kan vi ligga lite?? NEEEEEEJJ!!!"...

Sandra ringer å väcker mej vid tio.. Gud så le.. =( Men men, det va bara att pallra sej upp å börja bära grejjer.. Svetten rann kan jag informera.. å jag förbannde varenda vinglas jag druckit kvällen innan!!! Vi halv tolv gick vi å la oss.. Då hade vi hållit igång nästan konstant sen halv elva... Somnade av ren utmattning tror jag... Vaknade till när jag tappade boken i ansiktet typ.. Hahahaha...

Imorgon är det nog dax att åka hem.. Saknar Twin såklart... Å träningen..  (Trodde jag väl aldrig att jag skulle säga) Måste ligga vid teatern å steka oxå.... solbränna försvinner uppenbarligen fort.. =( Å sola har inte riktigt vart aktuellt dessa dagar... ;p

Nu ska jag återgå till vindrickandet. ;p Vart fan är ost å kexen????? Hahaha

Häjjda

Hahahahahaha jag kan sitta på köksgolvet med datorn i knät å titta på Sandra när hon kirrar sallad... Å ja just ja, jag lyssnar på musik oxå... =) Himlars så bra det går....

Måste informera om att jag höll ihop bena båda dagarna.. Bara så ingen tror nåt annat.. Hahahaa

För övrigt går vindrickandet himla segt.. *Suck* Inte alls så gott.. Men det ordnar upp sej snart.. Å då är allt gott.. =)
 Det är så jävla skitvarmt i den här lägenheten att jag snart smälter bort.. Installera AC för fan.. ;p  Måste bara säga att förre lägenhetsägaren va sweet... Ragget jag lyckades få igår va väl sådär.... Hahahaha inte klok nånstans... =) Det är vaaaaaaaaaaaaaarmt!!!! Ta mej till ett bad.... Yeah imorgon blir det pressa som faan.. Men då är det väl fult väder tänker jag.. Gud så sur jag ska va då.. =(

Gotta Go.. Santo måste ha assistans.. ;p

Häjjda Igen

Kommentarer
Postat av: Twin

Öj jag tänker INTE känna mig skyldig för i Söndags om du pimplar vin idag :P Satunge kom hem o träna
Love

2007-06-11 @ 21:50:40
URL: http://coccochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0