örebrovistelse

Mmm nu är jag i örebro igen... Känns som att jag är hela tiden.. ;p
anlände vid tio igår... Hem å lämna grejjer hos Sandra... Ut å äta frukost.. Sen hem å börja packa allt... Jag har väl aldrig varit så svett i hela mitt liv.. 300 grader varmt för tusan.. =( sen bev det nån cider å nåt vinglas.. Jag va totalt osugen på att dricka.. Ja just ja, vi lagade mums mat oxå.. =) Sen va det duschdax... Såg ut som en rännstensunge, skitig som faan... efter duschen blev jag lixom upplockad av en människa... Hem till honom... Snacka lite skit, sen soooooooova.. Himlars så trött jag va.. Så aa ni vet juh, miss hållaihop.. ;)  sov juh ändå till åtta.. ;p Kan juh inte påstå att jag  är utvilad.. Men men.. Solen lös juh rätt in.. =/ Skaffa rullgardin eller nåt.. ;) Efter att jag läst en halv bok, så behagade herrn att vakna å kunde köra mej tillbaka till sandra... Himlars så snällt.. ;p

Väl tillbaka så va det frukostdax, sen va det dax för ett jävla rännande överallt... Inställd ögonoperatin å sånt.. Ikea, Mio, Jysk, Silvan, blablabla... Been everywhere.. ;p Nu åskar det å spöregnar.. Lite mysigt är det, men man skulle nog ha legat under en filt å sett film å myst,.. ;) Men nu blir det mummamat istället.. ;) Sen är kvällen relativt öppen... Förslag? Need to go... Äta va det ja.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu åker ja te karlstad men du e ju tydligen i örebro din råtta, ring om du åker hem idag kan vi kanske ses

2007-06-10 @ 11:52:05
URL: http://bali.blogg.se
Postat av: Cis

Jamen för fan kom hem nu. Mitt liv spårar ur i dumheter om du inte är hemma och har koll på mig :P Träna imorgon. Work it :)
Btw jobbar onsdag kväll. Tis kl 18, ons 10?
Love

2007-06-11 @ 11:17:20
URL: http://coccochanel.blogg.se
Postat av: tuut

Haha.. Fika Me mei

2007-06-11 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0