Maj Gad

Så vill jag säga om lördan.. ;p Grymt kul va det... =)

Klockan elva typ stack jag ner till min andra familj... Efter att ha varit där en liten stund så bar det av till Grythyttan och mamma Mona... Lämnade av barn och gjorde affärer... =) Efter det stack vi hem å började göra oss snygga.. Det gick förbannat bra.. Bagen öppnades vid två sen va det fullt ös... Vid fyra blev vi upphämtade för att visa oss på en annan förfest.. Mintsnaps å mera vin.. Vid 5(??) blev jag upplockad igen för att visa mej på ännu en förfest... Mera vin å grymt bra sällskap.. =) När bagen va slut (Vad hände??) va det dax att bege oss till den riktiga festen.... Där va det drag från början till slut å jag lämnade inte dansgolvet många gånger.... Hade himla fint sällskap av två trevliga människor... ;) Dansadde så att dansgolvet gungade å jag va lite orolig en stund att det inte skulle hålla... Men det gjorde det å vi dansade ända till det stängde.. Efter stängning va det tal om efterfest, men jag va psykhungrig å mat va det enda jag kunde tänka på.. Det lilla jag hade fått i mej under dagen (En halv macka) lyckades jag spy upp efter lite för snabb svepning.... Så mat va ett måste.. Potatissallad å macka va det jag bjöds på å det har väl aldrig smakat så bra... Telefonen gick varm både av sms å psykringning.. Smsen va hilma trevliga men ringandet hade jag kunnat va utan.. ;p Även det smset som ramlade in efter jag somnat hade jag kunnat va utan.... Yeah Yeah whatever säger jag å ignorerar... Uppenbarligen gick piken fram för jag har inte hört nå mer efter det... =) Himla trevlig kväll va det å den dansanta människan kna gärna höra av sej igen.. Iaf den ena av dom.. Den andra ska nog hålla sej till nån annan om det ska va rätt....

Igår va jag förvånansvärt pigg å vaknade klockan nio... Klockan tio hade jag damp å va tvungen att väcka dom andra.. Jag ville juh hem för tusan.. =) Å hem kom jag efter en mellanlandning för att hämta min glömda tröja.. Uppenbarligen tyckte jag att det va varmt.. Hahahaha...

Väl hemma vilade jag lite å surfade loss.. Grilla va ett måste å det smakade grymt bra.. Tårta å kaffe bjöds det på lite senare... Å jag fick presenter... Fyller på tisdag, men det passade bättre att fira igår.. =) Efter det surfade jag å pratade på msn tills det va gonatt.. =)

Idag klev jag upp klockan sex för jag skulle åka till min andra familj såklart.. Å här är jag nu... Vad dagen har att erbjuda är lite oklart än. .Men jag hoppas på pizza iaf.. ;) Kanske uppdaterar sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0