Hem Eller Inte

Det är den stora frågan just nu... Sandra säger nej, jag säger jo...  Oklart hur det blir....
Igår blev jag uppraggad.. (av samma människa igen) Hem till denne å glo film... Himla bra film å jag va tvungen att sitta rakt upp å ner som en störd för att inte somna.. Next hette den förresten, för den nyfikne... =)
Imorse när herrn stack till jobbet, fick jag ligga kvar å sova.. Lovely.. =) sov till tio.. Helt skönt va det... vid elva hade jag damp å va tvungen att dra typ... svängde förbi ica å handlade lite bröd å youghurt.. å jordgubbar.. För ungefär mina sista pengar.. Jag är precis helt oeknomiskt, jag vet.. =( Å jag lär mej aldrig heller.. Undrar om det finns nån slags kurs för sånt?? Jag kan gå en sån i så fall... *Anmäler mej frivilligt*

Annars så är jag helt störd på min mens som aldrig tar slut.. Baksidan av att byta p-piller I guess...Bara att bita ihop.. Förhoppningsvis så upphör den helt av detta byte så småningom.. Så jag får väl va mensmonster då... ;p

Igår va jag å baaaaaaaada... =) Sjukt skönt.. Säkert tio grader varmare än hemma Karlstad mitt i stan.. Martina å Sabina kom hit å Martina va bright  föreslog att vi sk ulle åka å bada.. Great tyckte jag, å va på.. =)
På hemvägen stack vi in till en gårdsbutik å handlade färskpotatis å grejs.. Färskpotatis, rostbiff, gräddfil å gräslök blev våran middag.. Himlars så mysigt vi hade.. ;) Gott va det oxå.. =)

Kul att jag ska åka hem till Karlstad, jobba en dag å återvända hit.. Man kan juh tro att jag ska flytta hit.. Men så är det inte.. Än.. ;) Återvändandet beror på en 30års fest... Mer än så säger jag inte.. ;p

På söndag sticker jag hem till Hällefors.. Mamma vill ge mej tårta för det är juh lixom min birthday på tisdag.. Å jag vill ha presenter.. Eller pengar rättare sagt, så jag kan köpa en ny telefon eftersom jag råkade kasta sönder min andra.. =( Har tittat på nåra idag.... Fina fina... Men dyra dyra... =( Mamma får ta fram stora plånboken... =)

Äsch.. Nu har jag inge mer å svamla om.. Å så ringde bästaste nu.. Måste prata med henne såklart... =)

Hääjjda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0